ik wil eind 2016 naar Australië om daar te wonen en werken. Hier ben ik pas over uit, dus ik moet nog van alles uitzoeken. Nu zie ik dat er mensen naar het platteland gaan om daar te werken op boerderijen en ik zie dat mensen werk zoeken in de grote steden. Ik wil zoveel mogelijk ervaringen op doen en ik vraag mij af wat als leerzamer wordt gezien? Op een boerderij werken lijkt mij geweldig, maar het is hard werken en je hebt weinig vrije tijd...
Ook heb ik gehoord dat het erg duur is om rond te trekken in steden. Is het mogelijk om ergens in een stad te werken en daarvan rond te komen?
Verder las ik ook dat bepaalde group travels taalcursussen aanbieden. Hier zou ik mij ook graag voor willen aanmelden, maar ik ben bang dat ik dan geen tijd heb om te werken en dus weer niet kan rondkomen. Heeft iemand hier ervaringen mee?
Ten slotte vraag ik mij af of het handig is om mij aan te melden voor zo een groepsreis, omdat zij in het begin van alles voor je regelen. Ik zou het liefst iemand willen vinden die ook mee wil reizen, maar als er niemand is, twijfel ik dus om mij aan te melden voor een groep om daarna vervolgens mijn eigen weg te gaan. Helemaal alleen reizen lijkt mij eerlijk gezegd niets.
Sorry voor mijn warrige post

Toedels!