Vliegtickets Hanoi-Kuala Lumpur; hier boeken of daar?

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
Juliet

Vliegtickets Hanoi-Kuala Lumpur; hier boeken of daar?

Bericht door Juliet »

Hoi!
Aanstaande dinsdag vertrek ik samen met een vriend om 4 maanden te reizen. Alle vliegtickets zijn al geboekt, behalve eentje van Hanoi naar Kuala Lumpur. Wat raden jullie aan, hier boeken of daar boeken? En dan eigenlijk vooral; wat is het goedkoopst? Op Skyscanner vind ik nu tickets voor 75 euro per persoon met Airasia, maar de goedkoopste tickets daarna zitten alweer rond de 150 euro. Ik ben bang dat de tickets misschien alleen maar duurder worden naar mate ik langer wacht, maar aan de andere kant hoor ik vaak dat het toch het goedkoopst blijft om ze pas in Azië zelf te boeken. Ik hoor graag jullie gedachtes hierover! Alvast bedankt.
Juliët
JoKi
Vakantieganger

Re: Vliegtickets Hanoi-Kuala Lumpur; hier boeken of daar?

Bericht door JoKi »

Persoonlijk zou ik pas daar boeken. Om meer vrijheid te behouden. Anders moet je die ene datum halen of het loopt fout en je haalt je stress op je nek. Hoe meer je plant hoe meer er fout kan gaan zeg ik altijd.
Kort op voorhand boeken kan vaak ook heel goedkoop, probeer vooral op dinsdagen of donderdagen te vliegen, die zijn vaak goedkoper. Maar vergelijk zelf eens.
Justtravelme

Re: Vliegtickets Hanoi-Kuala Lumpur; hier boeken of daar?

Bericht door Justtravelme »

Tsja moeilijke keuze. Op voorhand boeken via AirAsia is vaak wel een stuk goedkoper, maar dan moet je wel veel strakker alles plannen. Ik zou toch gaan voor daar pas boeken, omdat je dan kan vliegen wanneer je wil. Straks ontmoet je iemand waarmee het goed klikt en gooi je je route een beetje om. Zonde van je ticket dan.
Plaats reactie