Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Erik
Site Admin

Re: Café Verweggistan

Bericht door Erik »

Zoals jullie misschien gezien hebben worden er vandaag en morgen een groot aantal posts geplaatst. Dit is een samenwerking met een hogeschool om studenten kennis te laten maken met online media en om een aantal online strategieën uit te proberen.

Mocht je het leuk vinden dan kun je de posts onder lezen en mocht je een artikel erg goed vinden dan is het altijd leuk om hier een comment achter te laten :)

Dan weten jullie in ieder geval wat er aan de hand is :)
hildo
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door hildo »

Erik schreef:Nee, niet meer naar gekeken. Hoewel de omstandigheden erg goed waren. Nog een drukke week voor de boeg en ik kan sowieso mijn slaap goed gebruiken haha.

Heb je ook foto's Hildo?
Ja ik heb ook foto's (zelf gemaakt en gekregen). Ik heb nu ff geen laptop, dus kan mijn eigen foto's niet uploaden. Maar ik heb twee foto's erbij gezet die ik van anderen heb gekregen.
image.jpg
image.jpg (108.08 KiB) 256 keer bekeken
image.jpg
image.jpg (12.12 KiB) 256 keer bekeken
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Ziet er gaaf uit. Als ik dit zo zie dan heb ik bijna spijt dat ik niet snachts ben opgestaan.

Hoe maak je überhaupt de foto vraag ik mij af? Dat kan toch alleen met een gigantische zoom?
hildo
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door hildo »

Ik had op mijn Dslr een normale 200 mm lens voor ver. Maar met het blote oog kon je het ook best goed zien. Volgens mij stond de maan nu ook dichterbij de aarde.
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Eerste verrassing voor m'n trip al binnen haha. Blijkbaar mag je bij United voor New York niet meer online in checken. Dit moet via de app :? Handig als je als groep reist en niet alle paspoorten bij de hand hebt want die moet je inscannen.
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Heel handig inderdaad! Not.. Wanneer vertrek je, Menasil?
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Morgen ochtend. Inmiddels allemaal apart ingechecked.
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Mooi zo! Goede reis!!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

have fun :-)
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ik ben echt klaar met United. Niet alleen die fantastische incheckmethode, ook is het volstrekt onduidelijk wat voor entertainment je aan boord hebt want dat verschil niet alleen per type vliegtuig maar bv niet alle boeing 767-200 hebben dezelfde entertainment haha. Zal later nog even review schrijven erover bij de vliegervaringen. Gelukkig wel veilig aangekomen en nu aan het vechten tegen de jetlags. Morgen nog vrij, daarna werken...
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

United staat bij veel mensen niet bekend als een van de betere vliegtuigmaatschappijen. Delta Airlines is wat dat betreft een stuk beter.

Misschien dat voor de volgende keer KLM een goed alternatief is?
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Erik schreef:United staat bij veel mensen niet bekend als een van de betere vliegtuigmaatschappijen. Delta Airlines is wat dat betreft een stuk beter.

Misschien dat voor de volgende keer KLM een goed alternatief is?
Dat was het probleem. De rondreis die we gingen maken, kon niet volledig worden uitgevoerd met klm/delta. Losse vluchten werkten ook niet. We hebben gekeken naar de lange vluchten via klm/delta maar 1000 euro meer betalen was ook niet aantrekkelijk voor deze combi ;) Air Canada is bv ook erg goed maar die konden we ook niet doen omdat we eerst naar USA gingen.

Ik heb vaker met united gevlogen en dat was toen beter.
Bird
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Bird »

Ik vertrek zaterdag voor een treinreis richting Stockholm. De eerste stop wordt Hamburg en hoe meer ik erover lees, hoe leuker het lijkt te worden! *O*
Volg mijn omzwervingen op http://reizigster.blogspot.com
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

@Bird hoe was je reis en wat heb je allemaal gedaan? Zijn steden die ik ook heb gezien en erg leuk vond!
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Oh Hamburg daar heb je het miniatuur wonderland of zo iets. Erg grappig! Stockholm al weer een hele tijd niet geweest.

Het is maar raar dat het deze tijd van het jaar zo enorm warm is. Ik vraag me af of we nu een hele koude en strenge winter in januari en februari gaan krijgen. Ik hoop eigenlijk van niet want dan moet je in eens zo erg omschakelen.
Plaats reactie