wat is de volgende bestemming

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
MarcelV
Vakantieganger

Re: wat is de volgende bestemming

Bericht door MarcelV »

@Erik, ik reis door naar Bangkok! Geen bezoek aan Finland dus.
BarryS91

Bericht door BarryS91 »

Het is September, ofwel: Ik kan eindelijk zeggen dat ik deze maand naar IJsland vertrek!
IJsland stond nog op de bucketlist, maar had geen hoge prioriteit. Echter, in een impulsieve bui had ik opeens een email met m'n vliegticket. BAM!

Toegeven: Zenuwachtig! Dit wordt m'n 1e reis ''alleen''. De dag van aankomst ga ik al aansluiten bij een couchsurfing meeting, dus ik zal gerust nieuwe reizigers ontmoeten, en wie weet iemand om het eiland mee rond te gaan. Maar dan nog, dit wordt de 1e keer buiten de comfort zone en alleen. Het idee dat ik ga kamperen in de natuur (In een koud Oktober waarschijnlijk) maakt het nog spannender.

Afijn, het zal een leerzame ervaring worden. :D
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Gisteren geboekt, ik ga volgende maand een paar dagen naar Boekarest.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Moira
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Moira »

Ik ben nog steeds aan het aftellen voor Nederland dus flink hier nog aan het werk in Nieuw Zeeland en dan eind november op het vliegtuig :) Ik kijk niet uit naar de kou maar wel uit naar de gezelligheid van mijn familie en vrienden.
Ivo1988
Reiziger

Bericht door Ivo1988 »

Volgende bestemming: 1 december kom ik aan op Bali voor een korte vakantie, 9 december vlieg ik door naar Perth. Eerst een aantal weken reizen aan de westkust en dan een baan zoeken.
Working Holiday Visa is goedgekeurd en mijn huidige baan opgezegd :).
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Leuk Ivo! Grappig ook dat je eerst op "vakantie" gaat voordat je gaat reizen :)
Ivo1988
Reiziger

Bericht door Ivo1988 »

Erik schreef:Leuk Ivo! Grappig ook dat je eerst op "vakantie" gaat voordat je gaat reizen :)
Haha Erik, Bali ben ik al 2 keer eerder geweest. Vandaar dat ik dit dus als een "vakantie" zie aangezien ik me niet heel erg meer hoef te verdiepen in routes/hostels/etc. Daarbij was het ook nog eens 100 euro goedkoper om een 'tussenstop' te doen op Bali t.o.v. een volledige vlucht naar Perth vanaf Amsterdam. Het weer is wel wat wisselvallig op Bali in december, maar daarentegen is het er een stuk goedkoper dan Australië. Dus kan ik nog even een paar dagen als god in Frankrijk leven met in verhouding weinig geld ;).
Rebec
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rebec »

Ik ga in oktober een vriendin opzoeken die in Cambridge studeert. Al vele mooie foto's voorbij zien komen, dus ik ben zeer benieuwd.
sannie23
Reisexpert

Bericht door sannie23 »

Ik ben helaas met mijn laatste week flores, west Timor en rote island in indonesie bezig.
Echt 3 geweldige eilanden.

Vooral west Timor was zeer indrukwekkend. Veel traditionele dorpen bezocht tot op de grens van oost timor. Dorpen met hun eigen tradities en leefgewoonten. Soms bijna niet voor te stellen dat ze nog echt zo leven. Heel primitief. Geslapen in een van de dorpen in te middle of nowhere hoog in de bergen.

Nu op Rote island. Een aanrader!
Onder west timor.Echt een parel.
Super witte stranden, blauwe zee. Strak blauwe lucht. Echt heerlijk om mijn reis hier te eindigen.
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Dat vraagt om foto's sannie :)
sannie23
Reisexpert

Bericht door sannie23 »

Zal kijken of ik wat kan posten.
Vanaf 4 oktober heb ik weer wifi.
Nu te weinig mb op mijn Indonesische simkaart
ketting
Reisexpert

Bericht door ketting »

Ik ben net terug uit kroatië, laatste reisje van dit jaar zit er dus op. Wel al een ticket geboekt voor Vietnam in januari. Nu ook even kijken naar een wintersportbestemming voor februari/maart, wil niet voor de 4e keer naar Sölden:P Iemand tips voor een mooi en betaalbaar gebied op max 1000 km vanaf Amsterdam?
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Frankrijk schijnt toch helemaal hip te zijn voor wintersport op dit moment? Net als Polen en Tsjechië? Verder zit ik (nog) niet zo in die materie, maar ben wel benieuwd naar het antwoord :)
Rebec
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rebec »

Oeh tickets voor vietnam. Dat wordt waarschijnlijk ook mijn bestemming voor 2016.
Mijn broer heeft al de tickets voor Venetie van september 2016 geboekt.. Heel veel zin in ook!
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Vietnam is weer hip! Hoor er meer mensen over.
Plaats reactie