Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
kohraya schreef:Ehmm ... Bundi? Klinkt als een logisch antwoord
En laat me dan ook maar meteen weten of Bundi wél de moeite waard is om in mijn route op te nemen
Bundi was inderdaad goed. Ik zou deze stad trouwens zeker niet van je route afhalen, heb erg genoten van dit stadje!! Mocht je naar dat paleis gaan, volg dan zeker het pad verder omhoog de berg op, ook al denk je dat je door begroeiing en oude/kapotte poorten niet meer verder kunt. Op de top van deze berg ligt het oude fort en daar rondlopen is echt super... ik kreeg er een lichtelijk Junglebook gevoel van!
- Binnenkort opnieuw beginnen met het spel en de puntentelling (voor nieuwkomers ook leuk).
- Voor elke gok die fout is 1 punt in mindering.
Het zijn maar ideeën.
Opnieuw beginnen heb ik al eerder gesuggereerd, maar was bolletje fel op tegen. Nu wil ze het misschien wel, omdat ze 1 punt voorstaat . Punten in mindering voor gokken vind ik niks.....krijg je haast geen antwoorden meer vrees ik!
LaosFan schreef:Ja bolletjeom is de verziekster dus
Maar m.b.t. gokken: dat zou inderdaad weleens kunnen (dacht ik ook al aan). Eventueel 3 keer max. gokken?
Dat lijkt me op zich wel ok ja. Er worden vaak gokpunten gescoord (ook door mijzelf). Op zich niet zo erg, maar erg frustrerend als iemand blind een punt gokt en jij de vraag een uur later ziet en hem zeker wist.....