Klamboe nodig Sri Lanka/Vietnam?

Wat kan ik het beste in mijn rugzak doen en wat niet? Deel hier de meningen samen met anderen over de reisuitrusting.
Plaats reactie
Tessa1992

Klamboe nodig Sri Lanka/Vietnam?

Bericht door Tessa1992 »

Hoi,
Ik heb als cadeau een geimpregneerde reisklamboe gekregen voor mijn reis naar Sri Lanka en Vietnam. Alleen hoor ik nu van verschillende kanten dat dit niet echt nodig is tijdens het backpacken daar. Iemand hier ervaring mee?
vincentdekolf
Reiziger

Re: Klamboe nodig Sri Lanka/Vietnam?

Bericht door vincentdekolf »

Ik heb in Sri lanka geen ervaring, maar in Vietnam nooit gebruikt/nodig gehad.

Ik hoor hier heel vaak mensen vooraf over, maar naar mijn idee wordt het nooit gebruikt.
Retse
Wereldreiziger

Bericht door Retse »

Een klamboe is een persoonlijk iets. Ben jij thuis altijd degene die geprikt wordt? Of ben jij degene die naast de persoon ligt die altijd geprikt wordt en die zelf nooit een bult heeft? Ik behoor helaas tot de eerste categorie en heb altijd een klamboe mee. Ook in Vietnam en binnenkort ook naar Sri Lanka.
sairaalks

Bericht door sairaalks »

hey!

Ik ben deze zomer naar sri lanka geweest, maar had een klamboe mee. Had hem maar 1 keer gebruikt, want we hadden vaak al een klamboe die in het hostel of guesthouse al hing.. En we sliepen 1 keer zonde, maar toen was het ook niet echt mogelijk om hem op te hangen. Ik heb het geprobeerd met tape, maar was geen succes.
Ook zijn er vaak ventilators, die de muggen weghouden! En neem zeker muggenspray mee! Die kan je zeker gebruiken in Sri Lanka haha

succes, geniet ervan! Want het is mooi
Froja Melet | RM Express
Reiziger

Bericht door Froja Melet | RM Express »

En we sliepen 1 keer zonde, maar toen was het ook niet echt mogelijk om hem op te hangen. Ik heb het geprobeerd met tape, maar was geen succes.
Hiervoor zijn "mounting kit's" verkrijgbaar:
Afbeelding
Met goede groet,
Froja Melet | RM Express
Kir87
Reiziger

Bericht door Kir87 »

Hi!

Wij zijn in 2013 een maand in Sri Lanka geweest en hadden geen klamboe bij ons. Dit bleek ook niet nodig te zijn, want in ieder geusthouse waar we sliepen was een klamboe aanwezig :)

Vietnam heb ik geen ervaring mee, maar wel met veel andere landen in Azië. In 2013/2014 een reis gemaakt door Thailand, Cambodja, Maleisië, Sri Lanka, Nepal, Singapore, Taiwan en Hong Kong en geen klamboe bij ons gehad.
Febr'15 - Keulen
Maart'15 - Gdansk, Polen
Mei'15 - Roadtrip de Balkan (Macedonie, Albanie, Kosovo)
Juli'15 - Londen
Okt5 - Barcelona
Reisverhalen en tips nu online --> http://www.travelaar.nl (Veel info over Azië & Europa)
Plaats reactie