Tennisles geven in Australië

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Plaats reactie
Svennemans

Tennisles geven in Australië

Bericht door Svennemans »

Hoi allemaal,

Ik ga 1 nov 2015 richting Australië/Nieuw-Zeeland voor 5 maanden. Nu ben ik tennisleraar in NL en vroeg ik mij een aantal dingen af:

- Kan ik als backpacker tennisles geven in Oceanië? ( ik wil wel rond reizen maar als ik kan werken als tennisleraar zou ik best 2-3 maanden op dezelfde plek willen zitten ).
- Hoe hoog ligt het uurloon als tennisleraar daar?

Het zijn best twee specifieke vragen, en niet veel zullen hier een antwoord op hebben maar ik ben toch erg benieuwd en hoop een reactie te ontvangen van iemand die hier verstand van heeft.

Alvast bedankt!

Mvg,

Sven
Erik
Site Admin

Re: Tennisles geven in Australië

Bericht door Erik »

Hoi Sven,

Ik denk dat je wel als tennisleraar aan de slag zou kunnen, maar dan zal je wel enkele maanden op een plek moeten blijven. Over het algemeen verwacht ik dat de vraag (als deze er is) het grootst zal zijn in de steden. Sydney, Melbourne en Brisbane lijken mij goede opties. Wat je zou kunnen doen is op gumtree.com.au een oproepje plaatsen en kijken wat de reacties zijn. Daarnaast zou je ook op deze website kunnen kijken of er soortgelijke oproepjes zijn geplaatst. Gumtree is een beetje de marktplaats van Australië.

Wat het uurloon is weet ik niet, maar als je een plekje vind vermoed ik dat je loon gelijk zal zijn aan dat van een Australiër.
Plaats reactie