Ik hoop dat ik met bovenstaande foto al heb bewezen dat het niet Amber fort is (al moet ik wel zeggen dat ik zelf begin te twijfelen over de naamgeving)... Het gaat in ieder geval om de stad, en die heb ik crystal clear in m'n geheugen gegrift staan.Tikva schreef:Oke is het heel mischien het Amber fort
(zo ja dan ben ik wel heel benieuwd wanneer jij die foto hebt gemaakt)
Rara, waar is dit??? (Deel 2)
Re: Rara, waar is dit??? (Deel 2)
Oke ik dacht aan de stad Jaipur... maar het is meer dat het er wat van weg heeft dan dat het precies lijkt,
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Jaipur is niet goed.
Kota?
Indien het juist is, is deze plaats dan de moeite waard om te bezoeken? Dan leg ik hem op mijn route volgende week
(Bundi ligt op onze route, dus ... )
Indien het juist is, is deze plaats dan de moeite waard om te bezoeken? Dan leg ik hem op mijn route volgende week

(Bundi ligt op onze route, dus ... )
Hahaha, Kota is niet juist... maar je was nu wel heel, heeeeeeel warm.
(Waarbij ik moet zeggen dat ik door Kota ben gescheurd, er niet veel van heb gezien en dus eigenlijk niet kan zeggen of het de moeite waard is. Ik vond het er in ieder geval veel minder mooi uitzien als in Bundi.)
(Waarbij ik moet zeggen dat ik door Kota ben gescheurd, er niet veel van heb gezien en dus eigenlijk niet kan zeggen of het de moeite waard is. Ik vond het er in ieder geval veel minder mooi uitzien als in Bundi.)
Ehmm ... Bundi? Klinkt als een logisch antwoord
En laat me dan ook maar meteen weten of Bundi wél de moeite waard is om in mijn route op te nemen

En laat me dan ook maar meteen weten of Bundi wél de moeite waard is om in mijn route op te nemen

Dat stadje zal zo wel geraden worden. Speciaal voor Kohraya (en om bolletje te irriteren
) nog een berg. Punt voor de naam vd berg (niet voor het land vanwege de verborgen hint). Andere hints: 5000+, berucht....googlen maar!

- Bijlagen
-
- Rara1.jpg (223.06 KiB) 330 keer bekeken
-
- Rara.jpg (171.49 KiB) 330 keer bekeken
- bolletjeom
- Reisexpert
@erik
Ja! ben geirriteerd! Stomme bergen. wat kan je daar nu uit afleiden of herkennen???
wel lief dat we mogen googelen.

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Haha! Nou....het land zie je he (die vlag). Als je nu een foto vindt waarop die refugio staat, dan heb je hem! Hints goed lezen he. Dan is hij best makkelijk..... Zelfs zonder foto's goed te doen!bolletjeom schreef:@erikJa! ben geirriteerd! Stomme bergen. wat kan je daar nu uit afleiden of herkennen???
- bolletjeom
- Reisexpert
vlag?? ik zie geen vlag. of moet ik de foto eerst opblazen?
Je gaat me niet vertellen dat jij wel met het blote oog een vlag ziet! Anders moet mijn bril op de brandstapel
Je gaat me niet vertellen dat jij wel met het blote oog een vlag ziet! Anders moet mijn bril op de brandstapel
Op de 2e foto staat een vlag. Hij is geel/blauw/rood. Ik kan dat prima zien hoor zonder bril....bolletjeom schreef:vlag?? ik zie geen vlag. of moet ik de foto eerst opblazen?
- bolletjeom
- Reisexpert
serieus??? want dan valt ie er bij mij af ofzo. Op die foto met wandelende mensjes?!?! ok, als ik zo tijd heb ga ik eens googelen
Ja, een paar cm boven die wandelende mensen zie je een vlag staan....bolletjeom schreef:serieus??? want dan valt ie er bij mij af ofzo. Op die foto met wandelende mensjes?!?! ok, als ik zo tijd heb ga ik eens googelen
- bolletjeom
- Reisexpert

Ha net nieuw hier............
Het stadje op de vorige foto is volgens mij Udaipur waar James Bond's Octopusy is opgenomen.
Het stadje op de vorige foto is volgens mij Udaipur waar James Bond's Octopusy is opgenomen.
Bezoek ook eens mijn website:
http://www.dutchbackpacker.nl
http://www.dutchbackpacker.nl