Hallo alle,
volgende maand ga ik naar Indonesië, maar heb een vrij lange tussenstop in Singapore.
Deze tussenstop duurt maar liefst 9 uur! Ik zou daarom graag het vliegveld willen verlaten en Singapore verkennen. Kan dat? Zo ja, hoe gaat dit dan in zijn werking? Zo nee, wat kan ik dan 9 uur lang doen op het vliegveld? Ik land overigens om 5:55 uur lokale tijd, dus slapen in een hotel heb ik dan (waarschijnlijk) niet echt trek in.
Tussenstop in Singapore
Re: Tussenstop in Singapore
Ja, je kan het vliegveld zonder problemen verlaten. In plaatst van de bordjes 'transit' loop je gewoon via de bagageband (ookal heb je geen bagage) het land in. Stempel in je paspoort en klaar.
Je kan met de metro of met de taxi de stad in. Als je gewoon naar Orchard Road of Marina Bay wilt dan werkt de metro prima.
Na een paar uur keer je terug naar het vliegveld. Zorg dat je op tijd bent
Veel tijd heb je niet in de stad, maar genoeg om wat rond te lopen, te ontbijten en te lunchen. In veel shopping malls zit een foodcourt (vaak in de partere) en daar kan je lekker eten voor niet te veel geld.
Je kan met de metro of met de taxi de stad in. Als je gewoon naar Orchard Road of Marina Bay wilt dan werkt de metro prima.
Na een paar uur keer je terug naar het vliegveld. Zorg dat je op tijd bent

Veel tijd heb je niet in de stad, maar genoeg om wat rond te lopen, te ontbijten en te lunchen. In veel shopping malls zit een foodcourt (vaak in de partere) en daar kan je lekker eten voor niet te veel geld.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie