wat is de volgende bestemming

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: wat is de volgende bestemming

Bericht door Tikva »

We hebben ook een ticket geboekt voor volgend jaar we gaan naar Myanmar maar vliegen op Bangkok en op de terugweg een stop in Guangzho.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

Ralph, duiken vanuit Pemuteran kan ook nog, maar is wel verder weg... Ik vond dat destijds (2011) wel het mooist... Het was daar toen ook veel rustiger dan in de andere plaatsen.
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Tikva schreef:We hebben ook een ticket geboekt voor volgend jaar we gaan naar Myanmar maar vliegen op Bangkok en op de terugweg een stop in Guangzho.
Met wie vlieg je?

Hebben mensen ervaring met China Southern airlines?
MarcelV
Vakantieganger

Bericht door MarcelV »

Ik ben net terug uit Thailand maar de volgende vakantie, in september, staat alweer in de planning. Weer naar Thailand.
Marriette
Vakantieganger

Bericht door Marriette »

Wij gaan vanaf vrijdag een weekje (of langer als dat zo uitkomt) roadtrippen door Kenia. We willen zowiezo iemand bezoeken in Mwatate (Taita Hills), slapen in Voi, safari in Tsavo East/West en overnachten in Kaphingo/Mariakani. Niet heel ver van huis dus, maar wel veel zin in! (Woon in Ukunda, Kenia)
hildo
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door hildo »

Net terug van een paar dagen guatamala en lago atitlan. Nu nog even genieten van het ontbijt hier in Panama en dan door naar Bogota en Bucaramanga.
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Ben je nu helemaal voorgoed naar Colombia verhuist?! Ik dacht zo iets voorbij te zien komen!? Wordt dan wel een stuk lastiger om op de koffie te komen.
hildo
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door hildo »

Erik schreef:Ben je nu helemaal voorgoed naar Colombia verhuist?! Ik dacht zo iets voorbij te zien komen!? Wordt dan wel een stuk lastiger om op de koffie te komen.
Yep. Ik woon niet meer in NL. Zoals gebruikelijk gaan dingen hier in Colombia niet zo snel, maar a.s. Donderdag hoop ik dat alles klaar, verhuis ik definitief en begin september verwacht ik de container in de haven.

Effe snel koffie doen wordt wat lastiger, maar het kan wel. ;) We hebben goede koffie en een terras met uitstekend uitzicht.
Bird
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Bird »

Ik heb een one way ticket Stockholm > Amsterdam (SAS) geboekt voor half december.
Het plan is om in twee weken met de trein van Nederland naar Zweden te reizen, onderweg stoppend in Duitsland, Denemarken en Zuid Zweden. Vanwege de gunstige prijs van treintickets boek ik ze nu (drie maanden voor vertrek) en omdat die treinritten dan vaststaan, boek ik ook gelijk de ho(s)tels/airbnb's. Het wordt dus iets wat ik anders nooit doe: een vooraf georganiseerde reis.

Het wordt mijn derde keer Stockholm en ik heb er zo'n zin in!
Volg mijn omzwervingen op http://reizigster.blogspot.com
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Afgelopen weekend kreeg ik de vraag van een duikmaatje of ik zin had in een live-aboard in Zeeland. Dat wordt mijn volgende trip, half september.

Het weekend daarna zit ik in Bruinisse, ook Zeeland.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Brasov
Wereldreiziger

Bericht door Brasov »

Net een week terug van m'n eerste 2 maanden alleen op reis door Thailand, Cambodja en Vietnam. Moest terug om af te studeren, wat nu ook gelukt is. Nog lang niet uitgereisd (had al gap year gepland), dus meteen de volgende vluchten geboekt:
16 september Amsterdam - Seoul (Qatar Airways)
5 november Tokyo - Auckland (Jetstar)

Super veel zin in en nu de komende weken even flink plannen, want zonder planning wordt het vast megaduur in deze landen. Denk 2 weken Zuid-Korea, 5 weken Japan, 4 weken Nieuw-Zeeland en dan vliegen naar een bestemming in Zuidoost-Azië, bijv. Bali of Kuala Lumpur. Dan vanaf daar weer lekker zonder plan :D
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Mooie vooruitzichten zeg!
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Wat een geweldige reizen heb je in het verschiet!
Korea en Japan zijn gaaf, ben er vorige maand geweest en zou zo terug gaan!
En 5 weken Japan, heerlijk!
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
MarcelV
Vakantieganger

Bericht door MarcelV »

14 September sta ik weer op Schiphol voor Finnair vlucht AY842 naar Helsinki. :)
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

@MarcelV Hoe lang ben je van plan in Helsinki te blijven? Hopelijk heb je ook wat tijd om de omgeving van de stad te bekijken want deze is prachtig en echt de moeite waard.
Plaats reactie