Kanchanaburi naar Ayutthaya en nachttrein Chiang Mai

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
corinnn

Kanchanaburi naar Ayutthaya en nachttrein Chiang Mai

Bericht door corinnn »

Hoi allemaal,

Ik en mijn zus zullen 3 september aankomen in bangkok, vanaf daar direct doorreizen naar Kanchanaburi. We willen hier een 3 dagen blijven en dan naar Ayutthaya vertrekken. Iemand een goeie budgettip om van Kanchanaburi naar Ayutthaya te reizen?

Daarnaast willen we vanaf Ayutthaya met de nachttrein naar Chiang Mai reizen, echter moeten we bij het reserveren van de plekken een locatie opgeven om de tickets op te halen..

*Pick up ticket in person at Travex Agency in Bangkok (Office Hours : Mon.-Fri. 08.30 – 17.00 hrs)
Our Agency is NOT Located at Train station.

**THB100 per booking for Thailand Domestic and outskirts of Bangkok (By EMS) (Require check in Date):
please advise minimum 7 working days before check in (Exclude Koh LIPE)

***THB300 for Hua Lampong Train Station Bangkok (cash on arrival)
Served for customer who depart from Hua Lampong Train Station Only

Zouden wij dan voor optie 2 moeten gaan en het adres van ons hostel in Kanchanaburi moeten opgeven? Iemand hier ervaring mee? :)

Thanks!

Groetjes,
Corinne
vincentdekolf
Reiziger

Re: Kanchanaburi naar Ayutthaya en nachttrein Chiang Mai

Bericht door vincentdekolf »

Je zou inderdaad voor optie 2 kunnen kiezen. Als je al zeker weet wanneer en in welk hostel je gaat verblijven.

Je zou ook na je vlucht even het centrum in kunnen gaan, van Bangkok, en het hier regelen.
Je kan dan hier je treintickets ophalen, je busje naar Kanchanaburi en hierna ook je busje naar Ayutthaya regelen.
Dat geeft misschien iets meer rust.

Zelf heb ik geen ervaringen met het brengen van tickets naar een hostel, dus dat is altijd weer afwachten hoe dat uitpakt.
kevinmp
Reisexpert

Re: Kanchanaburi naar Ayutthaya en nachttrein Chiang Mai

Bericht door kevinmp »

Waarom haal je je trein tickets niet een dag van te voren? Mijn ervaring is dat dat makkelijk kan en ik zat nog in het hoog seizoen.

Van kanchanburi makkelijk met minivan naar ayyuthaya
Plaats reactie