Ben hier nog nooit geweest, maar ik ga in maart (costa rica), april (costa rica) en mei (mexico)

. Bewust gekozen om nog net het droge seizoen mee te pakken. Ik ga voor het eerst in mijn eentje backpacken en heb geen zin in gedoe met modderige wegen, wandeltochten, altijd de poncho paraat te hebben of geluk te moeten hebben dat ik een keer op het strand kan liggen. Ik hoop dus dat het nog mee valt in maart en april! Mochten mensen hier meer over weten, hoor ik het ook graag
Afgelopen zomer heb ik in het regenseizoen in Azië (Laos & Cambodja) gezeten. Opzich was het prima te doen, gewoon zorgen dat je altijd een poncho paraat hebt. Dit was ook totaal geen strand vakantie maar een doe vakantie dus ik vond het niet erg dat er elke dag een plensbui over ons heen kwam.
Het is dus maar net waar je zelf zin in hebt denk ik

Maar je pakt aan het begin van je reis het droge seizoen mee en aan het eind het regen, dat lijkt me juist een mooie combinatie! Vooral als je leest hoe de natuur tot leven komt in het regenseizoen!
Maar goed, ik ben hier dus nog nooit geweest dus mijn mening is gebaseerd op internetverhalen en mijn ervaring in Azië met het regenseizoen

.