Naar Filipijnen vanuit Azië of Indonesië?

Stel hier je overige vragen over Azië, die niet opgenomen zijn in de andere sub-forums van Azië. Denk hierbij aan: Japan, Myanmar, Filipijnen, Korea, Singapore en de Stannen in Midden Azië.
Plaats reactie
Emmy1993

Naar Filipijnen vanuit Azië of Indonesië?

Bericht door Emmy1993 »

Hi!

Ik ga in november beginnen met mijn wereldreis.
Ik heb al een globale planning gemaakt. alleen loop ik op 1 ding vast.
Ik begin in Thailand, dan zie ik daar wel in welke volgorde ik naar Laos, Cambodja en Vietnam ga. Waarschijnlijk wordt het eerst Laos, dan Vietnam, en dan Cambodja. vanuit daar door naar het zuiden van Thailand.
Dan is het tijd om naar Indonesië te gaan, Java, Bali, Gilis, Lombok, Flores en Sulawesi.

Nu heb ik pas bedacht dat ik eigenlijk ook heel graag naar de Filipijnen wil. maar vanuit waar is het het makkelijkst/goedkoopst/beste plek om daarheen te gaan? Van uit Bangkok? Van uit Vietnam? Van uit Sulawesi? Of vanaf een andere plek?
Het probleem is dat ik wel weer terug moet naar Java voor mijn vlucht naar Sydney (die staat wel al vast).

En hoe lang zal ik ongeveer moeten uittrekken om een goede indruk van het land te krijgen?

Ik ben blij met alle input!
Alvast bedankt! Groetjes, Emmy
Jenny
Reisexpert

Re: Naar Filipijnen vanuit Azië of Indonesië?

Bericht door Jenny »

Goedkope opties zijn vliegen vanuit Kuala Lumpur met Air Asia of vanuit Singapore met Cebu Air Pacific.

Beide hebben nieuwsbrieven waarop je je kan abonneren om van aanbiedingen op de hoogte te worden gehouden.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Plaats reactie