Ik had even een vraagje. Wie heeft er hier ervaring met van die "error-fares"-prijsknallers? Ik had mij ingeschreven voor een nieuwsbrief van een reis/vakantiesite (eigenlijk omdat ik op zoek was naar een weekendje weg, niet meteen een RTW-ticket...) en nu komen er steeds vaker die "error fares" voorbij naar bestemmingen waar ik helemaal blij van word en het liefste meteen zou boeken! Toch ben ik een beetje achterdochtig - het ziet er een beetje uit als te mooi om waar te zijn...
Ik begrijp het idee: Er is ergens een foutje opgetreden waardoor er een kommaatje verplaatst kan zijn (lees: hotelkamers voor 2,35 euro ipv 23,50 euro), of een vlucht waar er geen brandstofkosten gerekend zijn en je ineens voor 327 euro naar Maleisie kan vliegen.

Mijn vraag is nu: wat is het addertje? Ik vertrouw het ergens namelijk gewoon niet. Als ik zo'n schitterend tickets naar Maleisie zou boeken en maatschappij herstelt zijn fout, ben ik dan mijn geld kwijt? Of is er iets anders? Bijvoorbeeld dat je een rondreis van 400 euro naar Amsterdam-Moskou-Peking-Melbourne-Amsterdam in 10 dagen moet doen ofzo?

Graag hoor ik van jullie