22 dagen Interrailen vanuit België naar Oost Europa
Re: 22 dagen Interrailen vanuit België naar Oost Europa
zeker 3 dagen. berlijn ga ik 2 dagen en kroatie ga ik denk ik lang blijven! in kroatie wil ik meer aan de stranden enzo gaan de rest de steden doen
Welke stranden van Kroatië wil je zien?
Plekken die bezocht worden door cruise schepen zijn vrij duur. Als je echt goedkoop wilt zitten kun je beter naar de stranden van Bulgarije gaan.
Kroatië is echt heel mooi. Ik was er in mei weer en ben (opnieuw) helemaal fan van het land. Plitvice is mijn favoriet, Zagreb is gezellig en Dubrovik is toeristisch maar zo de moeite.
Zie ook mijn filmpjes op mijn site: http://www.ikreis.net/p-85/kroatie
Plekken die bezocht worden door cruise schepen zijn vrij duur. Als je echt goedkoop wilt zitten kun je beter naar de stranden van Bulgarije gaan.
Kroatië is echt heel mooi. Ik was er in mei weer en ben (opnieuw) helemaal fan van het land. Plitvice is mijn favoriet, Zagreb is gezellig en Dubrovik is toeristisch maar zo de moeite.
Zie ook mijn filmpjes op mijn site: http://www.ikreis.net/p-85/kroatie
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Stranden in Kroatië weet ik niet. Als jullie goede aanranders hebben laat maar komen! Is dat allemaal goed te bereiken met de trein ook?
De site van de Duitse spoorwegen geeft internationale treinen goed weer. Www.db.de. Ook kun je veel informatie halen van seat61.
Ik ben zelf per trein vanuit Bulgarije naar Nederland gereisd (via Servië, Hongarije, Oostenrijk, Tsjechië en Duitsland), maar in Kroatië reisde ik altijd per (huur)auto.
Ik ben zelf per trein vanuit Bulgarije naar Nederland gereisd (via Servië, Hongarije, Oostenrijk, Tsjechië en Duitsland), maar in Kroatië reisde ik altijd per (huur)auto.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie