Ik heb voor drie weken een rondreis gepland vanuit Mumbai richting Delhi Varranassi en dan naar Bangelore en Chennai.
Vanuit Chennai vertrek ik en zou graag nog theeplantages willen bezoeken en graag naar de backwaters in Kerala. Mijn medereiziger wil dan niet meer elke dag of twee dagen in een ander hotel te zitten. Graag zou ik willen weten naar welke plaats ik dan het beste heen kan gaan. (vliegen, bus, trein of taxi maakt mij niet uit). Het zou voor ongeveer zes dagen zijn.
We reizen in de maand augustus en twijfel dus of het weer goed is langs de kust.
Graag tips.
Loes
India: Waar kan ik het beste doen als afsluiting?
-
-
Re: Waar kan ik het beste doen als afsluiting
Heb wel deze site bestudeerd, maar ik was opzoek naar wat tips?
Misschien Goa of Thekkady, Munnar. We willen de laatste dagen niet meer veel reizen en een beetje ontspannen. Eigenlijk zijn we opzoek naar een verblijf van waaruit we excursie kunnen doen.
Ik twijfel om de laatste dagen in Goa aan het strand te blijven, dit omdat we eind augustus daar zijn en we in het regenseizoen zitten.
Misschien Goa of Thekkady, Munnar. We willen de laatste dagen niet meer veel reizen en een beetje ontspannen. Eigenlijk zijn we opzoek naar een verblijf van waaruit we excursie kunnen doen.
Ik twijfel om de laatste dagen in Goa aan het strand te blijven, dit omdat we eind augustus daar zijn en we in het regenseizoen zitten.