bij voorbaat al heimwee..

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Celestevh
Vakantieganger

Re: bij voorbaat al heimwee..

Bericht door Celestevh »

Hoi allemaal!
Sorry, ik heb de meldingen over de geplaatste berichten helemaal over het hoofd gezien in alle chaos.
Ik ben inmiddels terug in Nederland, al ongeveer 1.5 week. Ik kon de dinsdag na de aardbeving op een vlucht gezet worden i.v.m. mijn verwondingen en daardoor infectiegevaar. Het waren geen erge verwondingen hoor, maar gezien dat ik verwondingen had, had ik voorrang op niet gewonde mensen.
Ik ben natuurlijk ontzettend geschrokken, maar ik ben ontzettend dankbaar dat ik het heb overleefd! Op het moment van de aardbeving was ik namelijk samen met een aantal vrienden middenin het centrum van Kathmandu, en deze plek is vrij zwaar getroffen. We hebben allemaal ontzettend mazzel gehad! Geen van ons heeft iets ernstigs opgelopen en met mijn gastfamilie is gelukkig ook alles oke.
Ik vind het onwijs lief dat jullie aan me gedacht hebben in deze tijd! Ondanks alle ellende, heb ik toch een hele hoop leuke momenten meegemaakt in Nepal. Ook na de aardbeving(en). We hebben 56 aardbevingen en daarbij nog een hele hoop naschokken gehad, maar het heeft ergens ook wel weer wat. Het klinkt raar, maar als je na een aardbeving van 7.9, een aardbeving van 5.8 krijgt is het bijna grappig. Je gaat proberen overal de lol van in te zien in zo'n periode. Ik heb er vriendschappen voor het leven aan over gehouden en ik ben een hele levenservaring rijker!
Om even bij te komen van alles ga ik volgende week naar Cuba voor 12 dagen met mijn moeder. Even genieten en toch nog mooie reiservaringen opdoen en mooie foto's maken etc. Ik wilde namelijk wat van de wereld zien, dan ga ik dit doen ook :).
Liefs!
Tomm
Wereldreiziger

Bericht door Tomm »

welkom terug Celestevh en super fijn dat alles goed gaat met je.
Maar aan de andere kant weer eeuwig zonde van al die mooie historie van nepal en dan vooral de mensen die niks meer hebben :(.

Onder de vrienden gaan we nu ook geld inzamelen om zo toch ook een steentje bij te dragen.

alvast een fijne vakantie in Cuba en geniet er van natuurlijk.
En mocht je volgend jaar besluiten om toevallig naar australie te gaan, dan drop ff een berichtje mss kunnen we dan proosten op het reizen :).

Gr Tom
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Wat vreselijk om zoiets mee te moeten maken.. Gelukkig ben je er goed van af gekomen, en je vrienden en gastfamilie ook! Fijn dat er zo adequaat gereageerd werd en je al vrij snel naar huis kon. Wij houden op school een sponsorloop, een deel van de opbrengst gaat naar Nepal. Alvast een goede reis toegewenst volgende week!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Jeetje lees je topic nu pas. Gelukkig ben jij en je gastfamilie er goed afgekomen! Oud reizigers die mijn reisleider hebben gehad hebben ook een inzamelingsactie gehad.. Denk dat je wel gaat beseffen na zoiets iets dat het leven te kort is om dingen uit te stellen! Hoop dat je in Cuba beetje bijgekomen bent!
Plaats reactie