Bedankt! Eerst maar een jaartje sparen om het voor elkaar te krijgen dat ik er ook heen kan. Gelukkig woon ik nog thuis, dus heb ik geen kosten voor eten en een dak boven mijn hoofd. Dat helpt toch weer wat.
Ben van plan om in Sydney te beginnen, om daarna naar Byron Bay te gaan waar ik een zeilopleiding wil gaan doen op de whitsundays

, om er daarna nog een paar maanden te werken. Daarna gaan we langzaam aan door naar Cairns, via Brisbane uiteraard.
Met hier en daar de nodige bezoekjes aan Fraser island, magnetic island etc.
Daarna door naar Darwin voor een bezoekje aan het Kakadu NP en daarna weer door naar Alice Springs, waarschijnlijk met tour, om daar Uluru te bezichtigen, Kings Canyon en door reizen naar Adelaide.
In Adelaide moet en zal ik Barbossa Valley bezoeken (heerlijke wijnen!) en dan door naar Melbourne om vanaf daar door te gaan naar NZ.
vanaf daar heb ik mn route niet echt uitgestippeld.. wel een aantal dingen die ik sowieso wil zien en doen, zoals de waitomo caves, rotorua en skydiven
Misschien, als het me heel goed bevalt in Australië, wat waarschijnlijk wel zo zal zijn, nog 3 maanden farm work, zodat ik in ieder geval aan het criterium voor een 2e WHV voldoe.
helaas zijn dit tot nu toe alleen nog maar plannen, kan niet wachten tot ik dit eindelijk uit kan voeren, droom er al bijna 3 jaar over