Devon - UK
-
- Reisexpert
Devon - UK
Iemand ervaring met de streek rond Exeter/ Torquay/Dartmoor?? We zijn uitgenodigd voor een verjaardag in Bigbury en willen dan ook wat van de streek zien
Wat zijn toffe dingen om te bezichtigen, of wandelingen om te maken?
Wat zijn toffe dingen om te bezichtigen, of wandelingen om te maken?
Re: Devon - UK
Duiken bij Plymouth is heel erg gaaf!~
Veel meer dan duiken heb ik in die regio niet gedaan, dus ik kan je niet helpen met droge adviezen
Veel meer dan duiken heb ik in die regio niet gedaan, dus ik kan je niet helpen met droge adviezen

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Heb een half jaar in Torquay gewoond en het is daar in de Moors heel mooi.
Wat leuk is is het centrum van Torquay en Brixham en loop door de straatjes en langs de haven. Bezoek Prins Willem van Oranje aan de haven.
Bezoek Babacombe beach met de auto
en misschien een otter sanctuary.
Loop bij Teignmouth langs de oceaan met een trein aan de hand en ga lunchen bij "The Ness" met uitzicht op Teighnmouth.
Bezoek Dartmoor Prison en geniet van het uitzicht op Haytor Vale bij een heldere dag. Rij verder door de Moors en de dorpjes als Moretonhampstead.
Eet wat aan de haven van Torquay.
Bezoek Cockington village en het centrum van Newton Abbot en de Kathedraal van Exeter.
en Take a zip at The Barn Owl pub.
Veel plezier
Wat leuk is is het centrum van Torquay en Brixham en loop door de straatjes en langs de haven. Bezoek Prins Willem van Oranje aan de haven.
Bezoek Babacombe beach met de auto

Loop bij Teignmouth langs de oceaan met een trein aan de hand en ga lunchen bij "The Ness" met uitzicht op Teighnmouth.
Bezoek Dartmoor Prison en geniet van het uitzicht op Haytor Vale bij een heldere dag. Rij verder door de Moors en de dorpjes als Moretonhampstead.
Eet wat aan de haven van Torquay.
Bezoek Cockington village en het centrum van Newton Abbot en de Kathedraal van Exeter.
en Take a zip at The Barn Owl pub.
Veel plezier
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.
-
- Reisexpert
bedankt voor jullie reacties.
@Ellrose:bedankt voor de tips.
We zitten nu nog maar in de orientatie fase, maar zoals het er nu uit ziet lijk ik geen vrij te kunnen krijgen op het werk.
Misschien dat we er later naartoe kunnen gaan, los van het verjaardagsfeestje
@Ellrose:bedankt voor de tips.
We zitten nu nog maar in de orientatie fase, maar zoals het er nu uit ziet lijk ik geen vrij te kunnen krijgen op het werk.
Misschien dat we er later naartoe kunnen gaan, los van het verjaardagsfeestje