Rara, waar is dit??? (Deel 2)
Re: Rara, waar is dit??? (Deel 2)
Als het weer in de buurt van Huaraz is dan weet ik het niet. Ik gok maar even Laguna Cuichoca in Ecuador....hoewel ik het eigenlijk niet herken.
- bolletjeom
- Reisexpert
neh, Cuicocha lijkt me niet. de wanden zijn niet stijl genoeg...en die plantjes heb ik ecuador ook niet gezien(denk ik)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Oei! Ik dacht dat deze (vanwege de verborgen hint) meteen geraden zou zijn
Het is niet in de buurt van Huaraz, en Cuicocha is het ook niet. Dat is trouwens té herkenbaar
De top die jullie zoeken is een vierduizenderd. Makkelijk te bereiken, alhoewel ik er niemand heb gezien.
Ik was dan ook in mijn eentje naar boven geklauterd zonder gids en zonder paden. In het hele park, voornamelijk bekend om zijn meren en poelen, slechts één toerist gezien.
Nog één foto vanaf de top en eentje vanaf onder.

Het is niet in de buurt van Huaraz, en Cuicocha is het ook niet. Dat is trouwens té herkenbaar

De top die jullie zoeken is een vierduizenderd. Makkelijk te bereiken, alhoewel ik er niemand heb gezien.
Ik was dan ook in mijn eentje naar boven geklauterd zonder gids en zonder paden. In het hele park, voornamelijk bekend om zijn meren en poelen, slechts één toerist gezien.
Nog één foto vanaf de top en eentje vanaf onder.

- bolletjeom
- Reisexpert
echt prachtige foto's weer maar het zegt me helemaal niets.
dus ik stop met gokken
dus ik stop met gokken
Hahaha ... jij was het toch die die vorige plant dacht te herkennen uit Ecuador.
Awel, dit ís Ecuador. En ik dacht dat jij deze plant bedoelde.
Ssssst ... seffens denkt Erik dat ik jouw wil laten winnen
Awel, dit ís Ecuador. En ik dacht dat jij deze plant bedoelde.
Ssssst ... seffens denkt Erik dat ik jouw wil laten winnen

- bolletjeom
- Reisexpert
nou snap ik het niet meer. dacht dat je de vorige keer had gezegd dat ik er helemaal naast zat met die plant
maar zo uit het blote hoofd weet ik even geen park met meren en poelen
dus erik, sla je slag!
maar zo uit het blote hoofd weet ik even geen park met meren en poelen
dus erik, sla je slag!
Ik heb ff gegoogled en weet het park nu. Da's een lastige opgave om de naam van het meer te roepen 
@kohraya: Je hebt het wel getroffen dat er geen toeristen waren, want zelf FOX gaat er naar toe. Dan moet er toch minimaal een bus bij het meer en de top staan.

@kohraya: Je hebt het wel getroffen dat er geen toeristen waren, want zelf FOX gaat er naar toe. Dan moet er toch minimaal een bus bij het meer en de top staan.

- bolletjeom
- Reisexpert
was ik door die hint van stilte misleid?!?!?
is het wel gewoon El Cajas?
Volgens mij niet. Is het misschien Quilotoa?bolletjeom schreef:was ik door die hint van stilte misleid?!?!?
- bolletjeom
- Reisexpert
als dit Quilotoa is eet ik mijn bergschoenen op. ben er 3 keer geweest...en herken het niet.
Dus als het het wel is...ga ik ernstig twijfelen aan mezelf en doe ik niet meer mee met berg en water foto's!!!
Dus als het het wel is...ga ik ernstig twijfelen aan mezelf en doe ik niet meer mee met berg en water foto's!!!
@kohraya: Mag ik!!! Mag ik!!!bolletjeom schreef:als dit Quilotoa is eet ik mijn bergschoenen op. ben er 3 keer geweest...en herken het niet.

@bolletje: Ik wilde straks een leuke met bergen en water plaatsen. Die zijn zooooooo leuk >:) Speciaal voor kohraya
Het lijkt héél erg op El Cajas hé
... maar in dat park is het niet
Quilotoa ook niet ... ook al had ik Bolletje graag haar bergschoenen zien opeten.
Tegen zonsondergang uiteindelijk een pick-up tegen gehouden waar ik in de laadbak terug heb gelift naar Otavalo ... OEPS
ps: als het een hulp kan zijn, het is niet echt de naam van dat ene meer op de foto, maar van de groep meren en poelen in dat park. Enne ... Google er maar op los vanaf nu

Quilotoa ook niet ... ook al had ik Bolletje graag haar bergschoenen zien opeten.
Ik heb het park te voet moeten verlaten omdat er geen transport was. Niks, nada, noppes!hildo schreef: @kohraya: Je hebt het wel getroffen dat er geen toeristen waren, want zelf FOX gaat er naar toe. Dan moet er toch minimaal een bus bij het meer en de top staan.
Tegen zonsondergang uiteindelijk een pick-up tegen gehouden waar ik in de laadbak terug heb gelift naar Otavalo ... OEPS

ps: als het een hulp kan zijn, het is niet echt de naam van dat ene meer op de foto, maar van de groep meren en poelen in dat park. Enne ... Google er maar op los vanaf nu

- bolletjeom
- Reisexpert
oh, die andere meren bij Otavalo die iedereen altijd over slaat omdat je er zo lastig kunt komen!!!
denk denk denk
denk denk denk
- bolletjeom
- Reisexpert
ok, denken hielp niet dus ik heb de LP er even bij gezocht.
Lagunas de Mojanda! en de berg is misschien de fuya fuya ??
Verdomme, ben ik er te laat bijbolletjeom schreef:ok, denken hielp niet dus ik heb de LP er even bij gezocht.