Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Ik weet dat de route Pasto - quito er een is waar je op moet passen. De nachtbus in Colombia van de grens naar pasto v.v. En op de route grens naar quito v.v. Worden nogal veel tassen open gesneden (die op de grond staan).
Verder zijn er een paar routes in Peru waarbij je op moet passen. Maar dat zijn niet echt de grote toeristen routes. Over het algemeen gewoon common sense en goed oppassen en in de hostels navragen. Maar vaak waarschuwen ze al van tevoren.
Goed dat je Villa de Leyva nog hebt meegepakt. Hoe bevalt Colombia je tot nu toe? Al wat club Colombia's of Aquila's en empanadas achter de kiezen?
Vele, haha.
Echt een top land. Nog helemaal niks vervelends gezien of meegemaakt. Enige irritante zo ver was een Rotterdammer die al 2,5 jaar hier in taganga woont en me allemaal coke en wiet aan het aanbieden was. Terwijl wij gewoon lekker een biertje aan het strand aan het drinken waren. Op een gegeven moment zelf maar gegaan. Aangezien hij maar bleef aandringen. Sommige Nederlanders...
Goed dat je Villa de Leyva nog hebt meegepakt. Hoe bevalt Colombia je tot nu toe? Al wat club Colombia's of Aquila's en empanadas achter de kiezen?
Vele, haha.
Echt een top land. Nog helemaal niks vervelends gezien of meegemaakt. Enige irritante zo ver was een Rotterdammer die al 2,5 jaar hier in taganga woont en me allemaal coke en wiet aan het aanbieden was. Terwijl wij gewoon lekker een biertje aan het strand aan het drinken waren. Op een gegeven moment zelf maar gegaan. Aangezien hij maar bleef aandringen. Sommige Nederlanders...
Ja dat is balen en het zal je in het noorden nog wel een paar keer overkomen denk ik. Taganga was echt een klein vissersdorp met een lekker strand. Maar toen kwamen de israeliers en in de nasleep het gehandel in drugs. Je moet er trouwens heel erg mee oppassen. Want ze hebben er een hoop 'lokagenten'. Dwz als je er op in gaat staat er binnen 5 seconden een corrupte agent naast je die een hoge afkoopsom eist.
Geniet ervan en nog veel plezier met de rest van de trip! En naast de aquilas in Tanganga ook de jugos en de patacones proberen.