wat is de volgende bestemming
Re: wat is de volgende bestemming
Finland; leuk! Air BnB hebben wij ook al een paar keer gedaan en is goed bevallen!
Ik heb net een ticket geboekt naar Edinburgh voor de eerste twee weken van juni. Verder geen plan nog.
Edinburgh vond ik supervet. Wij hebben toen na twee dagen Edinburgh de trein gepakt naar Fort William, de bus naar Glencoe, weer terug naar Fort William en vervolgens gelopen naar Inverness (via Fort Augstin, Invermoriston en Drumnadrochit). Onderweg slapen en koken in de natuur.ketting schreef:Ik heb net een ticket geboekt naar Edinburgh voor de eerste twee weken van juni. Verder geen plan nog.
Mijn volgende bestemmingen zijn Krakau/Warschau/Auschwitz in mei, Praag in mei en duikweekend in Zeeland ook in mei. Dan in juli naar Israël en Jordanië

Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
Jij ben ook al zo druk in meiubiytsa schreef: Mijn volgende bestemmingen zijn Krakau/Warschau/Auschwitz in mei, Praag in mei en duikweekend in Zeeland ook in mei. Dan in juli naar Israël en Jordanië

Ik eerst Armenie en Georgie, paar dagen werken, dan Kroatie, paar dagen werken en dan weekendje Zeeland. Eind juni naar Luxemburg en dan half juli echt vakantie.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Haha, die landen lijken me ook tof.Jenny schreef:Jij ben ook al zo druk in meiubiytsa schreef: Mijn volgende bestemmingen zijn Krakau/Warschau/Auschwitz in mei, Praag in mei en duikweekend in Zeeland ook in mei. Dan in juli naar Israël en Jordanië![]()
Ik eerst Armenie en Georgie, paar dagen werken, dan Kroatie, paar dagen werken en dan weekendje Zeeland. Eind juni naar Luxemburg en dan half juli echt vakantie.
Wanneer/waar ben je in Zeeland?
Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
Krakow en Warschau
Als Jenny terug is uit Armenie en Georgie, dan mag ik

Als Jenny terug is uit Armenie en Georgie, dan mag ik

Liveaboard op de Rijnland III met Pinksteren.ubiytsa schreef:
Wanneer/waar ben je in Zeeland?
We hebben inmiddels ook nog laatste nacht geboekt voor Finland. We hadden nog één nacht open staan en kwamen uiteindelijk uit bij een boerderij in Porvoo. Schijnt ook heel mooi plaatsje te zijn!HoeBie schreef:Finland; leuk! Air BnB hebben wij ook al een paar keer gedaan en is goed bevallen!
Iemand nog leuke reisjes in het vooruitzicht? Wij gaan over een aantal weken twee weken naar het Sauerland. Verder vooralsnog geen plannen. We willen volgend jaar in de voorjaarsvakantie weer vliegen, met een dreumes. Mocht iemand een geschikte bestemming weten? Max 5 uurtjes vliegen, rond de 15-20 graden.. 

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Ik heb nu mijn relax-onthaast-duikweekend in Zeeland. Met goede vrienden een boot gehuurd.
Volgend weekend naar de grensstreek bij Emmen. Eind juni Luxemburg, half juli Argentinië. Ik twijfel nog voor een extra weekend zeeland...
Volgend weekend naar de grensstreek bij Emmen. Eind juni Luxemburg, half juli Argentinië. Ik twijfel nog voor een extra weekend zeeland...
-
- Vakantieganger
Vandaag mijn ticket naar Jakarta geboekt!
8 Juli land ik ( dat hoop ik tenminste
) in Jakarta, waarna ik z.s.m. door vlieg naar Singapore. Daar vandaan reis ik dan in 2 á 2 1/2 week naar Kuala Lumpur en vlieg dan van daar naar Indonesië om dan 18 augustus vanuit Jakarta weer naar huis te vliegen.
8 Juli land ik ( dat hoop ik tenminste

Gaaf Dennis!
Wat dacht je van griekenland reismeis? Was mijn eerste vliegreis:)
Wij hebben voor later dit jaar ticket geboekt naar USA en Canada ivm schaatsen en gaan op heenweg naar....New York

Wat dacht je van griekenland reismeis? Was mijn eerste vliegreis:)
Wij hebben voor later dit jaar ticket geboekt naar USA en Canada ivm schaatsen en gaan op heenweg naar....New York

-
- Reisexpert
- Contacteer:
Ja ik moet nog een ticket boeken maar de datum is gezet we gaan kerst in Nederland vieren so happy om weer eens kerst in NL te vieren na al die jaren zomers weer in Nieuw Zeeland. Ja klinkt gek maar kerst met mooi weer is het niet helemaal voor me.
-
- Reisexpert
begrijpelijk Moira, kerst hoort stiekem toch wel met sneeuw en donkere avonden.
Mijn volgende bestemming ligt nog steeds niet vast.. ik kan maar heel slecht kiezen wat ik wil gaan zien haha.
Lijkt me erg gaaf om te gaan interrailen, maar kan natuurlijk ook een duikvakantie doen in Spanje en mijn Divemaster gaan halen..
Allebei leuke opties, al moet ik wel opschieten met plannen haha, in juli is de enige maand dat ik weg kan, in ieder geval neem ik mijn nieuwe backpack mee, en verder zien we wel!
Mijn volgende bestemming ligt nog steeds niet vast.. ik kan maar heel slecht kiezen wat ik wil gaan zien haha.
Lijkt me erg gaaf om te gaan interrailen, maar kan natuurlijk ook een duikvakantie doen in Spanje en mijn Divemaster gaan halen..
Allebei leuke opties, al moet ik wel opschieten met plannen haha, in juli is de enige maand dat ik weg kan, in ieder geval neem ik mijn nieuwe backpack mee, en verder zien we wel!

Once a year, go someplace you’ve never been before.
-
- Reisexpert
Egypte al overwogen...?Arnout3008 schreef: Lijkt me erg gaaf om te gaan interrailen, maar kan natuurlijk ook een duikvakantie doen in Spanje en mijn Divemaster gaan halen..
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl