Van Sydney naar Whitsunday

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Plaats reactie
Letstravel

Van Sydney naar Whitsunday

Bericht door Letstravel »

Hallo allemaal,

Ik ga in de komende maanden een aantal weken door Australië backpacken. Hiervoor ben ik aan het kijken hoe ik van Sydney naar Whitsunday kan vliegen. Een enkeltje kost echter $249 Australian dollar! Hoe doen jullie dit?

Alvast bedankt voor de tips! (:
Kims
Reisexpert

Re: Van Sydney naar Whitsunday

Bericht door Kims »

Hi,

Het is geen standaardbestemming en alleen Virgin lijkt vanaf Sydney rechtstreeks te vliegen, vandaar de duurdere prijzen. Al valt het nog wel mee aangezien je een kleine 2000 km vliegt...

Het goedkoopste wat ik kan vinden is $209 maar die vluchten zullen het snelste verkopen, vandaar dat jij waarschijnlijk net wat duurder uitkomt. Als alternatief kun je naar Townsville of Mackay vliegen maar ik weet niet of je dan goedkoper uit bent omdat je dan nog naar Bowen/de Whitsundays moet komen...

Succes ermee!
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
EmielT

Re: Van Sydney naar Whitsunday

Bericht door EmielT »

Ik weet verder niet wat je plannen zijn in Australië, maar waarom wil je perse per vliegtuig naar de Whitsundays? De route tussen Sydney en de Whitsundays is een prachtige route met vele plekken om een paar dagen door te brengen namelijk. Zeker Byron Bay en Fraser Island zijn wat mij betreft plekken die je niet over mag slaan. Als het komt omdat je de reis andersom wilt maken en vanuit daar terug naar Sydney gaat reizen zou ik ervoor kiezen om inderdaad naar een andere plaats in de buurt te vliegen. (Australië is sowieso een erg prijzig land overigens, binnenlandse vluchten zijn al snel 200 AUD als je niet de standaard routes vliegt (SYD-BNE, BNE-MEL, etc.)
Plaats reactie