Beste ticket opties Australië en Azië?

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Plaats reactie
FourForTravel
Reiziger

Beste ticket opties Australië en Azië?

Bericht door FourForTravel »

Wij willen graag in januari 2015 1 jaar gaan backpacken. Onze planning is om te beginnen in Australie en daar eerst 3 maanden te gaan werken. Na het werken willen we 3 maanden (of iets langer) gaan backpacken in Australie zelf. Daarna zouden we graag naar ZO Azie willen.

Wij zoeken een ticket waarmee we zelf kunnen bepalen hoelang we in Australie blijven en zelf kunnen bepalen wanneer we naar OZ Azie willen vertrekken. want misschien blijven wij wel langer dan 3 maand in australie. Wat is de goedkoopste optie?

Welke tickets geven ons de meeste mogelijkheden en waar kan je deze het goedkoopste krijgen?

Via australien backpackers of activety international kan je ook tickets kopen maar het lijkt mij goedkoper op dit zelf te regelen. Wel willen we via 1 van deze bedrijfen een starter packet kopen. waar je in de eerste week alles gaat regelen kwa werk enzo ook zitten hier een paar overnachtingen bij in een hostel en excursies.

mvg,

Michael Eernst ^O^
Kir87
Reiziger

Re: Beste ticket opties Australie en oz asie?

Bericht door Kir87 »

Vanuit Australië kun je in ieder geval goedkope vliegtickets naar Azië boeken via airasia.com.. Zij hebben vaak mooie acties.
Febr'15 - Keulen
Maart'15 - Gdansk, Polen
Mei'15 - Roadtrip de Balkan (Macedonie, Albanie, Kosovo)
Juli'15 - Londen
Okt5 - Barcelona
Reisverhalen en tips nu online --> http://www.travelaar.nl (Veel info over Azië & Europa)
Travel23
Reiziger

Re: Beste ticket opties Australië en Azië?

Bericht door Travel23 »

Google eens op Tunafish, zit in breda.

Ik heb via dat bureau tickets gekocht en je wordt snel en vriendelijk geholpen. Ik heb nog steeds het idee dat ik voor een zeer redelijke prijs een ticket heb gekocht:)
Ephona

Bericht door Ephona »

Ik heb afgelopen jaar een goedkoop ticket via wordticketcenter geboekt. Combinatieticket met Azië voor nog geen 1200 euro. Het betrof een jaarticket die ik 1 malig gratis mocht wijzigen. Je kunt gratis een offerte aanvragen bij hun en je word geholpen door zeer vriendelijke mensen.
Marica

Bericht door Marica »

Boek gewoon een goedkoop retour ticket naar Bankgkok of Kuala Lumpur en werk vanaf daar met enkele reizen, die je boekt als je weet wanneer je wilt vliegen. Air Azia biedt goedkope opties van Bangkok en Kuala Lumpur naar Australië.
KR1275
Reiziger

Bericht door KR1275 »

Ik weet niet in hoeverre het reclame is, maar ik boek vrijwel altijd via Skyscanner (waar ik geen enkel belang in heb en ook geen banden ermee). Je wordt dan door gelinkt naar andere sites, maar betaalt meestal een lager tarief en geen kosten.
AnnabelnaarAzie

Bericht door AnnabelnaarAzie »

Ik heb zelf laatst een ticket geboekt van sydney naar kuala lumpur voor 160 euro met Tiger air. Volgens mij zijn er meer goedkope aanbieders als je een beetje goed zoekt! Ik zou dus nog geen vlucht boeken, aangezien je dan veel flexibeler bent.
Plaats reactie