Backpacken met kleuter
Backpacken met kleuter
Heeft er iemand op dit forum ervaring met backpacken met een kind?
Kort uitgelegd, sinds begin vorig jaar is de relatie uit gegaan. Met zijn tweeën en een kind is prima te doen, maar alleen wordt het, verwacht ik, allemaal net wat ingewikkelder. Mijn zoon is net vorig jaar december 3 jaar geworden. Wat zijn de ervaringen en hoe bereidt je je hierop voor? Eventueel ook nog tips voor geschikte vakantielanden?
Kort uitgelegd, sinds begin vorig jaar is de relatie uit gegaan. Met zijn tweeën en een kind is prima te doen, maar alleen wordt het, verwacht ik, allemaal net wat ingewikkelder. Mijn zoon is net vorig jaar december 3 jaar geworden. Wat zijn de ervaringen en hoe bereidt je je hierop voor? Eventueel ook nog tips voor geschikte vakantielanden?
Re: Backpacken met kleuter
Misschien een proefweek in een land dichterbij? Duitsland/Oostenrijk/Frankrijk/Spanje, Europese Unie dus? Of een land waar je bekend mee bent. Als het dan allemaal niet zo lukt kun je makkelijk terug. Een drie jarige zal zich niet zoveel herinneren van zo'n reis. Dus die zou ik niet meenemen op een dure reis aan de andere kant van de wereldbol.
.:: Sapere Aude ::. - Horatius 20BC
Klopt, een verre reis is nu nog te vroeg, maar inderdaad een proefweek is het proberen waard.
Kijk ook eens op de website www.gezinopreis.nl. Het dochtertje van Tikva en Marcel is jonger, maar zij laten vaak reizigers aan het woord met kleuters. Misschien zit daar ook wel een alleenstaande papa bij.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Bedankt Jenny, deze site kende ik nog niet, maar staan zeker handige tips op zie ik.