Wat te doen op een road trip?
Wat te doen op een road trip?
Hallo,
Wat doen jullie allemaal op een road trip? We gaan met z'n tweeën weg. Als ik met mijn ouders op vakantie ging in de auto deed ik altijd m'n oortjes in en gaan met die banaan. Aangezien we nu met twee personen gaan lijkt me dit niet het aller gezelligst. Natuurlijk hoef je niet constant met elkaar te praten, maar het is wel gezelliger om wat te doen te hebben.
Kunnen jullie mij helpen? Alvast bedankt.
Wat doen jullie allemaal op een road trip? We gaan met z'n tweeën weg. Als ik met mijn ouders op vakantie ging in de auto deed ik altijd m'n oortjes in en gaan met die banaan. Aangezien we nu met twee personen gaan lijkt me dit niet het aller gezelligst. Natuurlijk hoef je niet constant met elkaar te praten, maar het is wel gezelliger om wat te doen te hebben.
Kunnen jullie mij helpen? Alvast bedankt.
Re: Wat te doen op een road trip?
Ehhhh, dat gaat toch vanzelf? En anders zou ik overwegen een andere reisgenoot te kiezen.
Beetje praten, genieten van het landschap, stil zijn is ook geen straf als het goed is. Even goede afspraken maken of en wanneer de bijrijder mag slapen, sommige mensen vinden het fijn als er iemand meekijkt.
Beetje praten, genieten van het landschap, stil zijn is ook geen straf als het goed is. Even goede afspraken maken of en wanneer de bijrijder mag slapen, sommige mensen vinden het fijn als er iemand meekijkt.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Wij maken het er altijd een sport van om willekeurige bruine borden die naar "speciale/toeristische/bijzondere" plekken wijzen te volgen. Als je een goede roadtrip maakt kom je die te overvloed tegen. Levert soms hilarische ontdekkingen op van uiteraard zwaar tegenvallende plekken, maar soms ook mooie uitzichtpunten! En stapels foto's van plekken die nooit iemand gezien heeft en waar iedereen achteraf vragen over heeft.
Zoek mee zing nummers uit. Ook altijd leuk om samen te doen
Vaak de auto uit dus!
Voor de rest sluit ik me aan bij Jenny, eigenlijk gaat het vanzelf. Anders klopt er iets niet.
Misschien moet je ons vertellen van waar naar waar de roadtrip gaat. Dat kan wellicht helpen in de tips.
Zoek mee zing nummers uit. Ook altijd leuk om samen te doen

Vaak de auto uit dus!
Voor de rest sluit ik me aan bij Jenny, eigenlijk gaat het vanzelf. Anders klopt er iets niet.
Misschien moet je ons vertellen van waar naar waar de roadtrip gaat. Dat kan wellicht helpen in de tips.
.:: Sapere Aude ::. - Horatius 20BC
Dankjewel voor jullie reacties. Het is meer dat ik benieuwd ben wat jullie doen. Natuurlijk gebeurt er heel veel vanzelf wel, maar dit is de eerste road trip die ik ga maken en ik wil het een onvergetelijke road trip maken.
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik heb samen met mijn beste vriendin jaren geleden een roadtrip gemaakt, we hebben heerlijk zitten kletsen, nieuwe routes plannen, lezen, slapen, zingen en kaartlezen. We hadden niet heel veel gepland en wat basisdingen die wij echt wilden zien, soms waren we op weg naar een bestemming en veranderde die onderweg. Wij reden een maand door Noorwegen en zijn dus onderweg ook lekker vaak gestopt.