Eerste keer naar Cambodja wie heeft tips
Eerste keer naar Cambodja wie heeft tips
In maart 2015 naar Cambodja en wil daar gaan backpacken vanuit Phnom Penh via Kratie naar Rattanak Kiri en daarna naar Sihanoukville of Koh Kong ( weet niet welke van die 2 het gerelaxt is ).
Is voor mij de eerste keer dat ik ga backpacken dus info is altijd welkom.
Is voor mij de eerste keer dat ik ga backpacken dus info is altijd welkom.
Re: wat is de volgende bestemming
He sharky, voor gerichte informatie kun je het beste kijken in het subforum over Cambodja: thailand-laos-cambodja-vietnam-maleisie-f45.html
Je kan daar ook een eigen topic openen maar er staat al het eea geschreveb.
Re: Eerste keer naar Cambodja wie heeft tips
Koh Kong is relaxter en veel mooier maar een stuk duurder, Sihanoukville is beter voor als je wil feesten.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Re: wat is de volgende bestemming
menasil schreef:He sharky, voor gerichte informatie kun je het beste kijken in het subforum over Cambodja: thailand-laos-cambodja-vietnam-maleisie-f45.html
Menasil, zal ik zeker doen. bedankt voor de tip.
Bedankt Tikva, op beide plaatsen voldoende guesthouse`s ??Tikva schreef:Koh Kong is relaxter en veel mooier maar een stuk duurder, Sihanoukville is beter voor als je wil feesten.
Ik mis Siem Reap / Angkor Wat.
Verder in PP een tuktuk huren voor een dag (kost paar dollar), prison 21 > killing fields > russian market.
Verder in PP een tuktuk huren voor een dag (kost paar dollar), prison 21 > killing fields > russian market.
Hoe lang ga je?
Siem Reap (Angkor Wat) is een must see en ik kan je aanraden hier minstens 2 dagen aan te besteden.
In PP kan je ook naar het Koningkelijke Paleis wat ook de moeite is.
Battambang ben ik zelf niet geweest (te weinig tijd), maar heb van andere reizigers gehoord dat het de moeite is om heen te gaan.
Siem Reap (Angkor Wat) is een must see en ik kan je aanraden hier minstens 2 dagen aan te besteden.
Battambang ben ik zelf niet geweest (te weinig tijd), maar heb van andere reizigers gehoord dat het de moeite is om heen te gaan.
Ik ga 3 en `n halve week en wil zoveel mogelijk zien, wil ook met o.v. gaan reizen.R0B1N schreef:Hoe lang ga je?
En mijn tijd zo nuttig mogelijk te besteden. bvd sharky