Hoe is mijn budget voor 4 maanden Thailand, Laos, Cambodja?

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
Sarahh

Hoe is mijn budget voor 4 maanden Thailand, Laos, Cambodja?

Bericht door Sarahh »

Hallo iedereen! Ik ben een meisje van 18 jaar oud en ik wil vanaf december 4 maanden backpacken door Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam. Dit is mijn budget

visum €150
vaccinaties €0 (ik heb alles al)
aanschafkosten spullen €500
vlucht €600
dagelijkse kosten€900 per maand. 900 x 4 = €3600

Wat vinden jullie hier van? :)
Metor
Wereldreiziger

Re: Hoe is mijn budget?

Bericht door Metor »

Je budget is prima om 4 maanden rond te reizen. Al kan je niet al te gek doen en heb je niet echt reserve voor grotere uitgaven zoals een duikcursus, Gibon experience, etc.
Sarahh

Bericht door Sarahh »

Metor schreef:Je budget is prima om 4 maanden rond te reizen. Al kan je niet al te gek doen en heb je niet echt reserve voor grotere uitgaven zoals een duikcursus, Gibon experience, etc.
Dankje!
Dan ga ik uit van een budget van €5500 incl. vlucht voor 4 maanden. Gelukkig kan ik altijd nog per direct geld lenen van mijn ouders
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

De goedkoopste vluchten hebben vaak maar een geldigheid van 30-60 dagen. Ik denk dat je als je 4 maanden wilt reizen geen ticket voor 600 euro kan vinden.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Sarahh

Bericht door Sarahh »

Jenny schreef:De goedkoopste vluchten hebben vaak maar een geldigheid van 30-60 dagen. Ik denk dat je als je 4 maanden wilt reizen geen ticket voor 600 euro kan vinden.
Bedankt voor je antwoord. Dan zal ik mijn begrote kostenplan (helaas) moeten aanpassen
marcoliet

Bericht door marcoliet »

Sarahh schreef:
Jenny schreef:De goedkoopste vluchten hebben vaak maar een geldigheid van 30-60 dagen. Ik denk dat je als je 4 maanden wilt reizen geen ticket voor 600 euro kan vinden.
Bedankt voor je antwoord. Dan zal ik mijn begrote kostenplan (helaas) moeten aanpassen
Hallo,

Via wtc.nl kun je prima deal vinden, kunt daar gewoon een ticket boeken om volgende week heen te gaan en een retour voor 6 maand later.

Gr
Marco
nomis

Bericht door nomis »

Hallo,

Ik vertrek samen met een vriend voor 3maanden naar Thailand. (Ook deel in Laos en Cambodja)
Wij hebben voor onze vluchten 750€ betaald heen en terug + anulatie verzekering. Wij hebben dit via een reisbureau gedaan . zo zijn we zeker dat alles in orde is. En voor daar ter plaatste hebben we op elk 25€ gerekend per dag , per persoon.
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Re: Hoe is mijn budget voor 4 maanden Thailand, Laos, Cambod

Bericht door LaosFan »

Aanschafkosten van 500 euro is ook ruim berekend denk ik. Dus dat is ook goed.

30 euro per dag moet zeker wel kunnen als je niet te gek doet en niet bang bent om dingen op straat of in kleine restaurantjes te eten.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Plaats reactie