Rondreis Peru

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Jenny
Reisexpert

Re: Rondreis Peru

Bericht door Jenny »

Ik plan andersom, ik bedenk hoeveel tijd ik heb en zo lang blijf ik. Een week, een maand, een jaar: het is allemaal te kort om écht alles te zien.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Niet iedereen heeft evenveel vrije dagen, zodat niet iedereen deze luxe heeft. Het is een combinatie tussen beschikbare vrije dagen en wat je kunt zien in deze tijd.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Je leest mijn bericht verkeerd, Erik.

Ik pas mijn reis aan aan mijn vrije dagen. En binnen die vrije dagen maak ik keuzes.

Wat heeft het voor een zin te zeggen dat je 7 weken nodig hebt voor Peru als je maar 3 weken gaat? Dan kun je beter tips geven om die 3 weken te vullen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Ik denk niet dat ik je bericht verkeerd heb gelezen :) Maar volgens mij zijn we het met elkaar eens.
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

Ik begrijp ook dat het een lixe is om onbeperkt de tijd te hebben of weken vrijaf. Als wij in vergelijking met de 9 maanden vrijaf die we nu hebben bv. 'Slechts' 3 of vier weken hebben dan geven wij er de voirkeur aan om bv. Maar drie steden/ highlight s of hoe je het dan ook wilt noemen aan te doen maar ons te proberen onder dompelen in de cultuur en rust te vinden onderweg ipv op 3 weken zoveel mogelijk te willen doen. Is gewoon een andere aanpak. Maar beide visies op het reizen zijn goed, naargelang wat je zelf wil
Plaats reactie