Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Re: Café Verweggistan

Bericht door WizardOfOss »

Travelator schreef:Great minds think alike, E ; )))
8-)
And fools seldom differ >:)
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

Naar om te horen, Sander! Je was zo enthousiast! Hoop dat je niet al te verdrietig bent...
Maar inderdaad, je bent nog jong : )

Wiz, helemaal mee eens ; )
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Sandervh
Reisexpert

Bericht door Sandervh »

Haha was zeker enthousiast, en ook een hele toffe tijd gehad. Maar intussen er al helemaal over heen. Voor nu maar eens de salsa leren en wie weet wat ik tegenkom in colombia haha, nee dat zou wel heel ver van huis iets zijn.
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

@Sander, liefde kent geen grenzen. Had hildo niet ook een vriendin daar? :)

Update van mijn kant: vanavond even dipje vanwege vervelende mails van ouders. Ik moet dit beter naast me neer leren leggen...

Dan wat positieve dingen: ik kreeg vandaag een ovatie van mijn mentorklas toen ze hoorden dat ik een vaste baan aangeboden heb gekregen (2x leuk) en morgen gaat mijn vernieuwde website live.

O ja, het is bijna vakantie. Hebben mensen hier nog leuke plannen?
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Rebec
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rebec »

Gefeliciteerd Jenny! Altijd fijn om meer zekerheid te hebben.

Ik ben net begonnen met mijn nieuwe baan in een verzorgingshuis met mensen van Indische en Molukse afkomst. Lekker multicultureel en heel erg gezellig. Nu nog even een opleidingetje erbij gaan doen van een jaar en dan hopelijk ook een vast contract. Ik heb al gepolst of het mogelijk is langer onbetaald verlof te kunnen krijgen en gelukkig houdt mijn baas ook van reizen! En ja geen vakantie, maar na een jaar Australie hoeft dat van mij ook niet echt.
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

Veel succes rebec
hildo
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door hildo »

@Jenny. Niet had, maar nog steeds hoor.

@Sander, Veel succes met het leren van de salsa en ook zeker gaan oefenen in Colombia. En je weet wat ze zeggen 'wat van ver komt, is altijd beter' ;)
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Wat jammer dat het niets is geworden, Sander.. Wel een leuke reis in het vooruitzicht!

Van harte met je contract, Jenny! Nare mails van ouders ken ik.. NIET leuk! En ook dat naast je neer leggen is makkelijker gezegd dan gedaan, sommige opmerkingen kunnen je tot op het bot raken.

Rebec, dat klinkt als een gezellige baan zeg! Veel plezier!

Wij gaan over 1,5 week 9 dagen naar Duitsland, naar het eiland Rügen! Een mooie afsluiting van mijn verlof, dat dan bijna 7 maand heeft geduurd *) 0_0 O-) En dan in januari weer aan de bak, 18 kiddo's in groep 3 *O* Weer eens wat anders dan de 33 in groep 5 een paar jaar geleden :P
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Heerlijk zulke kleine klassen!

Ik miste vandaag veel leerlingen vanwege ANW-onderzoeken (klas 4), ziekte (altijd) en kerstvoorbereidingen en spijbelen (klas 5).
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Heel fijn van je contract Jenny!
En Reismeis, veel plezier in Rugen en daarna succes met werken.

Ik ben aan het bijkomen van een dwarse verkoudheid/bijna griep. Bah. Zo voor het einde van het jaar. Over weekje naar Warschau voor paar daagjes. M'n lieve Poolse schaatsvrienden hebben mij een speciale kerstcake kado gedaan toen ik ze vorige week zag. Mag het pas officieel eten op 24 december. Lijkt me zo lekker!
Travelator
Reisexpert

Dit is wel heel grappig...
Als ik tegenwoordig ergens zo'n soort winkeltje zie, moet ik altijd aan iemand denken die ik helemaal niet ken!
Wie weet aan wie?
P1050963 (400x300).jpg
P1050963 (400x300).jpg (118.38 KiB) 201 keer bekeken

Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Je dacht ook dat ik in een klein schattig pannenkoekenhuisje woonde, dit past ook precies in jouw 'denkstraatje' hahaha _O- Maareh.. geen idee.. Ik ben niet van het borduren ed. in ieder geval 8-)

Beterschap Menasil, hopelijk knap je op voor je reis! Wat lief dat ze je een cake hebben gegeven, gelukkig is het bijjjjjna 24/12 *)

Jenny, gezellig, halve klassen.. Vandaag iedereen weer aanwezig?
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Vandaag ben ik zelf afwezig. Migraine.

Gelukkig begint deze inmiddels weer weg te trekken (nu gewoon erge hoofdpijn), ik heb gelukkig alleen van die korte aanvallen.

Zo weer even verder slapen en dan vanmiddag wellicht een beetje thuis werken.
Travelator
Reisexpert

Travelator schreef:Dit is wel heel grappig...
Als ik tegenwoordig ergens zo'n soort winkeltje zie, moet ik altijd aan iemand denken die ik helemaal niet ken!
Wie weet aan wie?
Ow, ik zie net dat de dame in kwestie al bijna een maand niet meer heeft ingelogd... ; )

Travelator
Reisexpert

Oké, vandaag ben ik even niet zo enthousiast over blablacar... Of eigenlijk ben ik behoorlijk gefrustreerd...

Had vandaag van Antequera naar Cordoba willen gaan en had via de website een ritje gevonden. Er was ook echt maar één rit vandaag. Contact gezocht met de bestuurder, maar omdat je niet direct met elkaar mag communiceren, aangezien blablacar dan de commissie misloopt, moet je openbare berichten plaatsen op de website zelf. Doordat het gisteren soms meer dan 6 uur duurde voordat m'n berichten werden goedgekeurd en op de site zichtbaar waren, heb ik nu dus m'n rit gemist : (
Toch om 12 uur uitgecheckt en met m'n veel te zware rugzak naar het bus- en treinstation gelopen (+- 30 min bergaf heen en +- 40 min terug bergop). Helaas geen bussen en geen treinen meer vandaag... Nog even bij een tankstation gestaan en geprobeerd een lift te scoren, maar uiteindelijk maar weer met hangende pootjes (en lamme benen) terug naar het hotel gelopen. Daar zit ik nu dus. Nog steeds in Antequera haha
Gelukkig heb ik een fijne kamer en een nieuwe klus, dus vandaag maar even hard aan het werk en morgen nog eens proberen.
Om de een of andere vreemde reden had ik gelukkig nog geen hotelkamer geboekt in Cordoba. Wel een paar keer op het punt gestaan, maar een vaag gevoel zei me nog even te wachten... Heel apart........

Plaats reactie