maandje backpacken in zuid of midden amerika?

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Plaats reactie
nicolle007
Reiziger

maandje backpacken in zuid of midden amerika?

Bericht door nicolle007 »

hallo na al veel landen in azie bezocht te hebben wil ik nu graag richting zuid of midden amerika.
in de maand oktober of november.
ik zat zelf te denken aan patagonie omdat ik van de natuur hou.
ik wil graag de sfeer van het zuid amerika of midden amerika ervaren.
ik kan max 4 weken ivm werk.

ik hoor graag jullie adviezen en tips ?

grt nicolle
Metor
Wereldreiziger

Re: maandje backpacken in zuid of midden amerika?

Bericht door Metor »

Wil je de sfeer van zuid amerika ervaren dan zeg ik Bolivia, Peru, Colombia. Ga je voor natuur dan Patagonie of Galapagos eilanden in Ecuador. Al is de Amazone ook heel erg mooi!

Voor 4 weken zou ik dan bijvoorbeeld Galapagos eilanden combineren met Colombia. Heb je de sfeer en natuur en kan (bijna) alles met de bus (goedkoop) en veel zien!

Anders 4 weken naar Patagonie voor alleen de natuur. Kan nog wel flink fris zijn in die periode van het jaar!
nicolle007
Reiziger

Bericht door nicolle007 »

Is Peru in combinatie met Bolivia te doen voor 4 weken? In de maand okt? Of is Colombia een beter en leuker idee :) ik wil avontuur cultuur natuur en veel andere reizigers omdat ik alleen reis!
wim van brink
Wereldreiziger

Bericht door wim van brink »

Als je neit meer dan 4 weken hebt en je wilt Zuid-Amerika ontdekken kom je veel tijd te kort. Het is voor jou helaas niet anders.
Zou mij beperken tot Chili, Peru en Bolivia. Daar is zoveel te zien daar heb je je tijd wel voor nodig. Verder sluit ik mij aan bij de eerste reactie. Voor de natuur moet je naar Patagonie.
Metor
Wereldreiziger

Bericht door Metor »

nicolle007 schreef:Is Peru in combinatie met Bolivia te doen voor 4 weken? In de maand okt? Of is Colombia een beter en leuker idee :) ik wil avontuur cultuur natuur en veel andere reizigers omdat ik alleen reis!
Zuid Peru en Bolivia is in een strak tempo te doen in 4 weken. In beide landen kom je meer dan genoeg backpackers tegen. Cultuur en natuur kan je in beide landen zeker vinden.
Plaats reactie