Goed, nog ruim een maand en ik vetrek al! Heb er zin in!
Meeste dingen zijn ondertussen geregeld maar zit nu alleen nog met het volgende:
Ik hoor allerlei verschillende dingen over in het bezit zijn van een return ticket bij aankomst Australie.
Ik heb een enkel heen geboekt omdat ik nog niet zeker weet of ik wel voor een vol jaar ga... Naar mijn idee was het dat je of in het bezit moet zijn van een outbound ticket of voldoende geld moet hebben om jezelf daar te kunnen onderhouden en financieren van een terug vlucht?
De huidige au pair van de familie waar ik ga werken komt uit Amerika en zij is ook binnen gekomen op een enkeltje. En zij vertelde mij dus dat er daarom wel gevraagd kan worden naar je bankafschrift zodat ze kunnen zien dat je zat centen heb om een ticket te kunnen kopen.
Contact gehad met Australian backpackers en hun zeggen dus dat ik er wel eentje nodig heb, want grote kans dat ik er anders niet in kom!
Verwarrend en frustrerend want ik wil misschien na Australië nog richting Azië om daar mijn divemaster te halen. Maar als ik nu al een return ticket moet boeken mag ik wel is gaan bedenken waar ik heen wil
Hopelijk kan iemand me helpen!