Ebay
Ebay
Oké, ik heb een nieuwe verslaving: Ebay.. Ik heb twee bestellingen geplaatst en als ik die in goede orde ontvang, zal ik ongetwijfeld meer bestellen
Wie koopt nog meer regelmatig iets via Ebay? En wat koop je dan zoal? Leuke gadgets voor op reis, bijvoorbeeld?

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Re: Ebay
Hoi reismeis.
Ik zit al sinds 2009 op ebay
, en je verslaving komt bekend voor idd.
Ik koop echt van alles, voornamelijk veel voor telefonie als ik weer is wat moet maken voor vrienden. Maar eigenlijk van alles, je kan er de meest gekke dingen kopen tot brochures van een auto aan toe haha. Wat heb jij gekocht?
Gr Tom
Ik zit al sinds 2009 op ebay

Ik koop echt van alles, voornamelijk veel voor telefonie als ik weer is wat moet maken voor vrienden. Maar eigenlijk van alles, je kan er de meest gekke dingen kopen tot brochures van een auto aan toe haha. Wat heb jij gekocht?
Gr Tom
-
- Reisexpert
Ik heb vorige week toevallig twee paar schoenen gekocht op Ebay die ik verder nergens anders kon vinden (en die ik per se wilde hebben).
Joechee! Echt wel blij mee!
Joechee! Echt wel blij mee!
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
Ik heb nog niet iets spectaculairs gekocht, een nachtlampje voor mijn zoontje voor het belachelijke bedrag van 1,50 euro. Inclusief verzendkosten. Uit China. Hahaha... Maar er staat echt veel leuks op, ook handige dingetjes om mee te nemen op reis bijvoorbeeld.
Veeel meer als marktplaats erik.
Je kan er vrijwel alles vinden, of het dan altijd van top kwaliteit is ten 2de.
Maar ik persoonlijk vind het super werken, en heb er al veel aankopen gedaan
.
Zou het iedereen aanraden.
Je kan er vrijwel alles vinden, of het dan altijd van top kwaliteit is ten 2de.
Maar ik persoonlijk vind het super werken, en heb er al veel aankopen gedaan

Zou het iedereen aanraden.
Excuses :p, misschien wel handig om te weten er dan zoal beter is als marktplaats.
1: je kan voor bieden of nu kopen kiezen, of beide. Ligt eraan wat de verkoper heeft ingesteld.
2: vrijwel alles word gedaan via PayPal en die werken ook samen met ebay.
3: mocht een product niet goed zijn of niet zoals het omschreven staat kan je het vaak terug sturen om vervolgens samen met de verkoper tot een oplossing te komen.
4: feedback kunnen geven aan de verkoper zodat andere kunnen zien en lezen wat voor verkoper het is ( mag mp ook doen, is ook van ebay)
5: wereldwijd verzenden en handelen.
En nog wat dingen die wel handig zijn, en het het leuk maken om te handelen op ebay
.
1: je kan voor bieden of nu kopen kiezen, of beide. Ligt eraan wat de verkoper heeft ingesteld.
2: vrijwel alles word gedaan via PayPal en die werken ook samen met ebay.
3: mocht een product niet goed zijn of niet zoals het omschreven staat kan je het vaak terug sturen om vervolgens samen met de verkoper tot een oplossing te komen.
4: feedback kunnen geven aan de verkoper zodat andere kunnen zien en lezen wat voor verkoper het is ( mag mp ook doen, is ook van ebay)
5: wereldwijd verzenden en handelen.
En nog wat dingen die wel handig zijn, en het het leuk maken om te handelen op ebay

Wow, het klinkt bijna alsof mensen hier 1 van de grootste websites ter wereld net leren kennen 
Voor goedkope Chinese deals zou ik toch echt kijken naar www.dx.com. Ebay goedkoop betekent bijna altijd slechte kwaliteit, DX vaak hele goede kwaliteit.

Voor goedkope Chinese deals zou ik toch echt kijken naar www.dx.com. Ebay goedkoop betekent bijna altijd slechte kwaliteit, DX vaak hele goede kwaliteit.
Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
Niet zozeer net leren kennen, maar nooit eerder de behoefte gehad om er iets te kopen haha. Mijn nachtlampje is inmiddels binnen en doet het perfect
dx.com ken ik niet, zal daar ook eens naar kijken.

Focalprice.com is een goed alternatief voor DX.com. Werkt hetzelfde.
Waar ik tegenwoordig ook te vinden ben is Aliexpress.com. Veel meer aziatische aanbieders dan op Ebay met heel mooie prijzen inclusief verzenden. Pas wel op dat je niet meer dan 22 euro besteld buiten de EU, anders moet je invoerrechten en TNT handelingen betalen. Dan kan een goedkoop product toch nog duur worden.
Op deze sites en Ebay bestel ik vaak SD-kaartjes voor mijn foto camera's. Maar ook bijvoorbeeld waterdichte mapjes voor op vakantie, armbandjes voor de fototoestellen met verschuifbare onderdelen om het bandje strak om je pols te krijgen, zaklantaarns en wat meer nodig is voor de vakantie en niet makkelijk in de winkel te vinden is. Best verslavend ja!
Waar ik tegenwoordig ook te vinden ben is Aliexpress.com. Veel meer aziatische aanbieders dan op Ebay met heel mooie prijzen inclusief verzenden. Pas wel op dat je niet meer dan 22 euro besteld buiten de EU, anders moet je invoerrechten en TNT handelingen betalen. Dan kan een goedkoop product toch nog duur worden.
Op deze sites en Ebay bestel ik vaak SD-kaartjes voor mijn foto camera's. Maar ook bijvoorbeeld waterdichte mapjes voor op vakantie, armbandjes voor de fototoestellen met verschuifbare onderdelen om het bandje strak om je pols te krijgen, zaklantaarns en wat meer nodig is voor de vakantie en niet makkelijk in de winkel te vinden is. Best verslavend ja!
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.