Wintersport alleen, waarheen?

Stel hier al je vragen over backpacken in Europa. Van interrailen tot liften. En het reikt uit van het Oostblok tot aan de Griekse eilanden.
Plaats reactie
HeyHey

Wintersport alleen, waarheen?

Bericht door HeyHey »

Hi hi,

Dit jaar wil ik weer op wintersport :D maar niemand die mee wilt/kan, dus ik moet alleen.... Iemand suggesties waar ik na toe kan gaan? Nog wat extra info O-) Ik zoek een ski-gebied dat veel rode pistes heeft, ik ben jong (21) dus ik wil natuurlijk wel uit kunnen gaan en mensen ontmoeten en ik vind niet erg om in hostels te verblijven maar het belangrijkste is het moet betaalbaar zijn! Het liefst zou ik naar Zwitserland gaan :)

Alvast bedankt!
ketting
Reisexpert

Re: Wintersport alleen, waarheen?

Bericht door ketting »

Betaalbaar en Zwitserland is lastig. Ik zou kijken naar een busreis naar een groot oord in Oostenrijk of Frankrijk.
gemonde
Reiziger

Bericht door gemonde »

La joue du loup, frankrijk. kost echt bijna niks(al weet ik niet hoe dat zit als je alleen gaat). 130km piste. Stap mogelijkheden.
Husk organiseert daar ook student reizen naar.
semplar

Bericht door semplar »

gemonde schreef:La joue du loup, frankrijk. kost echt bijna niks(al weet ik niet hoe dat zit als je alleen gaat). 130km piste. Stap mogelijkheden.
Husk organiseert daar ook student reizen naar.
Leuk gebied inderdaad, ben ik zelf 3 keer geweest mede dankzij de prijs!!!
Wij hebben het destijds via Sunweb geboekt, we waren iets meer dan €300,- kwijt voor de busreis, het appartement, halfpension en een skipas! Daarnaast was het allemaal goed geregeld, en het appartement was gewoon goed.
Ook het gebied zelf is leuk, niet MEGA groot, maar groot genoeg om je er een aantal dagen te vermaken.

Wess
Yvonne36

Bericht door Yvonne36 »

He,

Wellicht heb je hier iets aan: [verwijderd] Zwitserland is (zoals al genoemd) best
prijzig! Oostenrijk en Frankrijk zijn een stuk goedkoper.

Yvonne
Plaats reactie