BeingVera schreef:Tip voor goedkope en relatief hele goede overnachting in Bangkok: het Atlanta hotel. Je betaalt volgens mij zo'n 12 euro per nacht, en je zit gelijk in het oudste (jaren 50) hotelletje van Bangkok.
Dit is voor Thaise begrippen behoorlijk aan de prijs, hoor...
Omgerekend zo'n 800 Baht?
Voor de helft kun je ook al een hele leuke privékamer vinden in Bangkok.
Ik betaalde in Bangkok geloof ik zelfs 200-300 Baht voor een kamer met eigen badkamer.
Dorms zullen nog goedkoper zijn.
Maar goed, sfeer kan ook belangrijk zijn. Het is ook een kwestie van persoonlijke voorkeuren natuurlijk...[/quote]
Heb je toevallig nog eenaanrader voor een dergelijk hotel/hostel? Ik hoef echt niet zoveel luxe maar een privé kamer met badkamer lijkt me voor de eerste nachten wel heel fijn! Dat Atlanta hotel spreekt me wel aan, maar ik lees overal dat het goedkoper kan maar ik kan dat maar niet vinden

[/quote]
Monochrome, ik had me vergist, hoor! Verkeerd gerekend...
Als je in je eentje voor 250 Baht zo'n kamer krijgt, is dat echt weinig!
In Bangkok is zooooooooooooveel aanbod voor weinig dat je ook kunt overwegen iets voor een nachtje te boeken en daarna op zoek te gaan naar iets anders. Is wel weer een hoop extra energie voor een paar duiten.
Maar Vera heeft wel gelijk, voor die paar euro extra is een fijne kamer met een goede sfeer ook wel prettig...
Je kunt ook nog kijken op sites als Tripadviser, Agoda of Booking.com... Die hebben soms ook hele scherpe aanbiedingen.