E-ticket vrijwel onleesbaar
E-ticket vrijwel onleesbaar
Ik heb een retourtje gekocht A`dam-Alicante bij Vueling Airlines voor 5-12-2014.
Op 15 nov kreeg ik een email met reserveringsbevestiging, maar deze is helaas slecht leesbaar. Dit lijkt me het eticket, maar weet iemand of ik nog een eticket krijg? De reserveringscode staat hier wel op.
Uitprinten lukt ook niet, want kopieren naar OpenOffice gaat niet, waarschijnlijk omdat er overal teksten doorheen geschreven staan. Ik heb er wel een schermafdruk van gemaakt, maar dat is een rommeltje; ik ben bang dat dat in Schiphol niet geaccepteerd wordt. Ook staat er niet bij dat het inclusief fiets is en dat ik voor een ruime plaats betaald heb.
Op 15 nov kreeg ik een email met reserveringsbevestiging, maar deze is helaas slecht leesbaar. Dit lijkt me het eticket, maar weet iemand of ik nog een eticket krijg? De reserveringscode staat hier wel op.
Uitprinten lukt ook niet, want kopieren naar OpenOffice gaat niet, waarschijnlijk omdat er overal teksten doorheen geschreven staan. Ik heb er wel een schermafdruk van gemaakt, maar dat is een rommeltje; ik ben bang dat dat in Schiphol niet geaccepteerd wordt. Ook staat er niet bij dat het inclusief fiets is en dat ik voor een ruime plaats betaald heb.
Re: E-ticket vrijwel onleesbaar
Hi rinus,
Wat bedoel je precies met 'slecht leesbaar'? Heb je het niet digitaal gekregen dan?
Een e-tkt nr bestaat altijd uit 13 cijfers.
Als je er echt niet uitkomt, is het misschien handig om contact op te nemen met de klantenservice van Vueling. ook vanwege het feit dat je een reservering hebt gemaakt voor een fiets.
Meestal is het ook geen probleem als je op Schiphol komt (vertrekhal 3 rij 17). Ze kunnen je gewoon opzoeken in het systeem.
Maar voor alle zekerheid zou ik er wel achteraan gaan voordat je op Schiphol aankomt!
Succes!
Groetjes Roxy
Wat bedoel je precies met 'slecht leesbaar'? Heb je het niet digitaal gekregen dan?
Een e-tkt nr bestaat altijd uit 13 cijfers.
Als je er echt niet uitkomt, is het misschien handig om contact op te nemen met de klantenservice van Vueling. ook vanwege het feit dat je een reservering hebt gemaakt voor een fiets.
Meestal is het ook geen probleem als je op Schiphol komt (vertrekhal 3 rij 17). Ze kunnen je gewoon opzoeken in het systeem.
Maar voor alle zekerheid zou ik er wel achteraan gaan voordat je op Schiphol aankomt!
Succes!
Groetjes Roxy
Re: E-ticket vrijwel onleesbaar
Ik kreeg het via email; dat is toch digitaal? De titel van de email was: `Informatie Vueling/ Informatie over je reservering XXXXXX /AMS-ALC-AMS/ 05 Dec`
Er staat o.a. `Dit is een reserveringsbevestiging` de data, vertrektijden en vluchtnummers voor heen en retour. Onderaan staat nog `Passagierdetails`, hier vind ik het stoelummer, 1 Extra ingecheckte koffer, Fiets, administratiekosten en de totaalprijs, die ik betaald heb.
Overal staan overbodige teksten DOOR de belangrijke gegevens heen, waardoor ik niet alles kan lezen. Met name is in trek: `corner1.gif` , `1pixel_white.gif`, `10pix_vertical.gif`
Een eticket bestaat uit 13 cijfers zeg je; die zie ik hier niet op staan, alleen de reserveringscode van 6 karakters.
Moet ik aannemen dat dit toch het eticket is?
Er staat o.a. `Dit is een reserveringsbevestiging` de data, vertrektijden en vluchtnummers voor heen en retour. Onderaan staat nog `Passagierdetails`, hier vind ik het stoelummer, 1 Extra ingecheckte koffer, Fiets, administratiekosten en de totaalprijs, die ik betaald heb.
Overal staan overbodige teksten DOOR de belangrijke gegevens heen, waardoor ik niet alles kan lezen. Met name is in trek: `corner1.gif` , `1pixel_white.gif`, `10pix_vertical.gif`
Een eticket bestaat uit 13 cijfers zeg je; die zie ik hier niet op staan, alleen de reserveringscode van 6 karakters.
Moet ik aannemen dat dit toch het eticket is?
Re: E-ticket vrijwel onleesbaar
Misschien moet je aangeven dat je afbeeldingen download bij het openen van de mail. Veel van deze plaatjes ( waar het hier om lijkt te gaan) worden dan ingeladen en daarmee wordt de tekst ook weer leesbaar.
Had je dat ook al geprobeerd?
Had je dat ook al geprobeerd?
Re: E-ticket vrijwel onleesbaar
Dat werkt.
Inderdaad moest ik op `afbeelding downloaden`klikken.
Inderdaad moest ik op `afbeelding downloaden`klikken.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten