Is er iemand hier die ervaring heeft met woningruil en dit zou willen delen? Ik kon er op het hele forum nog niets over vinden. Ik zit er over te denken omdat het me een leuke nieuwe ervaring lijkt. Ik heb echter nog geen goed beeld van hoe makkelijk / moeilijk het zal gaan om een ruil te vinden. Ik heb wel al even rond gekeken bij verschillende sites:
homeexchange.com , homeforexchange.com , en nog een andere geloof ik, maar de meeste werken met een abonnement en voor ik daar aan begin wil ik er graag wat meer gevoel bij krijgen. Bijvoorbeeld: is het makkelijk om een ruil te vinden of gaan hier maanden overheen? Is het voornamelijk het zomerseizoen, of ook makkelijk als ik bijvoorbeeld specifiek 2 weken in februari weg wil? Willen mensen in de winter wel naar NL? Ik heb een oldtimer en die wil ik om practische redenen niet bij de deal betrekken, belemmert me dat enorm bij het vinden van een match? Andere practische zaken waar ik rekening mee moet houden? Wat is de beste aanbieder (website) en waarom?
Ik hoor het graag als iemand meer weet!