wat is de volgende bestemming
- Michelle89
- Reisexpert
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: wat is de volgende bestemming
Volgende week woensdagavond de nachttrein naar Munchen voor een paar dagen =)
Vanuit Eindhoven?
Druk op zoek voor de kerst. Hurtigruten blijkt toch wat prijzig, dus nu op zoek naar een alternatief. Voorkeur gaan vooralsnog uit naar iets kouds
(Scandinavië ofzo.)

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik neem de nachttrein vanuit Utrecht of Arnhem =) CityNightLine =)
Jammer dat de Hurtigruten wat prijzig is, die schijnt erg mooi te zijn! Misschien richting de Lofoten?
Jammer dat de Hurtigruten wat prijzig is, die schijnt erg mooi te zijn! Misschien richting de Lofoten?
Dat Noorwegen met kerst niet goedkoop zou zijn wisten we natuurlijk al. Maar als je een prijs op internet ziet staan en je bij boeken ineens 600 euro per persoon meer op de rekening ziet staan voor een week dan haak ik af. Zet dan als reisbureau meteen de goede prijzen online!
Ja dat vind ik ook! Pff.. Slechte zaak!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Pff, dikke domper is dat zeg.
Is Estland een optie? Daar zou ik zelf graag een keer in de winter naar terug willen.
Is Estland een optie? Daar zou ik zelf graag een keer in de winter naar terug willen.
Volg mijn omzwervingen op http://reizigster.blogspot.com
Stockholm vond ik in de winter, met dik pak sneeuw, ook erg mooi trouwens.
Volg mijn omzwervingen op http://reizigster.blogspot.com
Stockholm wil ik zeker ook nog eens heen!
Estland heb ik in de winter niet bezocht (alleen in de zomer), wel Letland. Nu wil ik denk ik wat noordelijker.
Mijn favoriet is nu Finland, maar m'n vriend wil nog verder zoeken. Ook prima, ik ken Scandinavië niet echt dus volop keus.
Estland heb ik in de winter niet bezocht (alleen in de zomer), wel Letland. Nu wil ik denk ik wat noordelijker.
Mijn favoriet is nu Finland, maar m'n vriend wil nog verder zoeken. Ook prima, ik ken Scandinavië niet echt dus volop keus.
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Mijn volgende trip gaat naar Istanbul! Ik vlieg volgende week donderdag en heb 4 volle dagen. Unieke tips (de highlights staan natuurlijk al genoteerd) zijn altijd welkom!
Ga naar m'n blog http://www.travellust.nl voor info over Zuidoost-Azië, Nicaragua, IJsland, citytrips en meer.
Reisagenda '15:
feb: Gambia
apr: Lissabon
mei: New York
jun: Kroatië, Texel, Frankrijk
jul: Zeeland
aug: Berlijn
sep: Spanje
okt: Marokko
Reisagenda '15:
HalloI
k ben net terug uit Thailand en heb een super vakantie gehad, maar mijn echte droomreis is toch met een camper door Nieuw Zeeland trekken. Dit wordt dus nog even sparen, maar dan gaat dat de volgende bestemming worden.
Overigens nog wel tussendoor wintersport geboekt in Oostenrijk!
Groetjes
k ben net terug uit Thailand en heb een super vakantie gehad, maar mijn echte droomreis is toch met een camper door Nieuw Zeeland trekken. Dit wordt dus nog even sparen, maar dan gaat dat de volgende bestemming worden.
Overigens nog wel tussendoor wintersport geboekt in Oostenrijk!
Groetjes
Leuke vooruitzichten!!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Weet niet of je deze highlights al genoteerd hebt..........ik vond Eyup en de Prinseneilanden het mooiste van heel Istanbul.lisette-van-beek schreef:Mijn volgende trip gaat naar Istanbul! Ik vlieg volgende week donderdag en heb 4 volle dagen. Unieke tips (de highlights staan natuurlijk al genoteerd) zijn altijd welkom!
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Bedankt voor de info! Eyup kende ik nog niet!Retse schreef:Weet niet of je deze highlights al genoteerd hebt..........ik vond Eyup en de Prinseneilanden het mooiste van heel Istanbul.lisette-van-beek schreef:Mijn volgende trip gaat naar Istanbul! Ik vlieg volgende week donderdag en heb 4 volle dagen. Unieke tips (de highlights staan natuurlijk al genoteerd) zijn altijd welkom!
Ga naar m'n blog http://www.travellust.nl voor info over Zuidoost-Azië, Nicaragua, IJsland, citytrips en meer.
Reisagenda '15:
Reisagenda '15: