Australian backpackers, Activity International of Kilroy

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
FourForTravel
Reiziger

Australian backpackers, Activity International of Kilroy

Bericht door FourForTravel »

Hallo!

Ik wil waarschijnlijk volgend jaar gaan backpacken in Australië, Nieuw-Zeeland en Azië. Alleen zit ik in een dubio welke organisatie ik het beste bij kan aansluiten. Niet zozeer betreft de prijzen e.d. maar meer de organisatie waarvan je weet waar je daadwerkelijk op kan terugvallen (o.a. in geval van nood), en het meest toegankelijk is qua het behouden van contact (brede scala van connecties in Australië etc.) En wat jullie beste ervaringen is met deze 3 organisaties.

Alvast bedankt!
Metor
Wereldreiziger

Re: Australian backpackers, Activity International of Kilroy

Bericht door Metor »

Wat is je reden voor het gebruiken/aansluiten bij een organisatie?
Als het wel ergens makkelijk is om zelf te reizen dan is het wel Australie en Nieuw Zeeland.
travelgek
Vakantieganger

Bericht door travelgek »

Hier ben ik ook wel benieuwd naar!
mijn planning is namelijk ook om volgend jaar te gaan backpacken in Australië, en ben nog aan het twijfelen of ik met een organisatie ga of niet.

Dus mensen met ervaring met een organisatie, hou je vooral niet in en geef je (liefst uitgebreide) mening/ervaring.

Alvast bedankt
Rebec
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rebec »

Ik ben met Australian backpackers naar Australie gegaan. ik heb hier alleen mijn ticket geboekt en dus geen startpakket gekocht. Wel hadden ze per ongeluk voor mij een bankrekening geopend, wat ik niet erg vond. Ik heb ze een aantal keer gebeld en ze zijn goed bereikbaar, maar niet erg kundig. Toen ik ook op bezoek ging bij hun kantoor in Sydney vroeg een jongen iets over tax en daar wist zij helemaal niets van af. Op zich heb ik niet heel veel aan ze gehad en ik heb meer gehad aan gewoon de backpackreiskantoren in Australie of de recepties in hostels. Ook heb ik Australische vrienden gemaakt die mij veel op pad hebben geholpen en waar ik op terug kon vallen. Uiteindelijk heb ik alles zelf geregeld en ben ik daar enorm blij mee. Hier op de site is ook al zoveel informatie te vinden. Bankrekening openen, tfn aanvragen, simkaartje regelen het wijst zich allemaal vanzelf uit daar en ik heb zelf heel veel informatie via deze site en het forum gekregen. Daarnaast zijn Australiers heel erg behulpzaam. Maar het ligt er natuurlijk aan hoe je bent als persoon.
Plaats reactie