Gili Meno

Stel hier je vragen over Indonesië.
Plaats reactie
InTheClouds
Reiziger

Gili Meno

Bericht door InTheClouds »

Ik hoor verschillende tips en wil graag ervaringen van mensen die er zijn geweest als het kan :D

ik ben daar waarschijnlijk eind augustus.
Reserveren of daar een accommodatie zoeken?

Wat raden jullie mij aan
Metor
Wereldreiziger

Re: Gili Meno

Bericht door Metor »

Gili Meno is zo klein. Gewoon als je aaankomt een rondje op het eiland doen en de accomodatie kiezen die je aanstaat.
sannie23
Reisexpert

Bericht door sannie23 »

Inderdaad gewoon gaan er ter plekke kijken.
Je kunt ook heel gemakkelijk naar de andere 2 Gili's met bootjes die heen en weer varen.

Je komt vaak aan op gili trawangan (de drukste van de gili's) en met een ander bootje ga je dan naar Meno.

Meno is nog lekker rustig. Als je daarvoor gaat moet je zeker naar meno gaan. ^O^
InTheClouds
Reiziger

Thanxxxx

Ik twijfelde omdat je op die boekingssites altijd leest nog maar 1 kamer beschikbaar enzo maar jullie hebben gelijkk.
Beter even een rondje doen want niet alle accommodaties staan op internet natuurlijk..

Heb er zin innnnn
sannie23
Reisexpert

Bericht door sannie23 »

Op de bookingssites staan ook vaak niet de leuke goedkopere bungalowtjes langs het strand,
en het is gewoon een list om je snel te laten beslissen, er zijn echt wel meer kamers dan die 1e die ze noemen.
booking.com is er pas nog voor op zijn vingers getikt omdat dit misleidend zou zijn.
InTheClouds
Reiziger

Jaaa ik zag op booking.com dus ook alleen hele dure huisjes langs het strand en de rest meer in het midden.

altijd die misleidende acties, misselijkmakend soms hoe mensen op andermans rug geld willen verdienen
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Eind augustus kun je weer op de bonnefooi reizen. In juli - half augustus zou ik dat niet doen ivm hoogseizoen.

Een paar jaar geleden had ik best veel moeite accommodatie te vinden op Gili T. begin augustus. Alles zat vol!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
sannie23
Reisexpert

Bericht door sannie23 »

http://mobiel.nu.nl/ondernemen/3819812/ ... idend.html

Dit is een mobiele link dus waarschijnlijk niet op je laptop te openen.
InTheClouds
Reiziger

Gelukkig ga ik ook wat later in augustus dus dat komt goed uit.

ik heb het gelezen van booking.com. erg maar wel goed om te weten.
InTheClouds
Reiziger

Het was echt super daar.

Tijdens de reis kwamen we allemaal mensen tegen die zeiden dat air beter en mooier was.
Daar aangekomen voelde het gewoon niet helemaal lekker en hebben we dezelfde dag een bootje van gili air naar gili meno gepakt en ben nog steeds blij met die keuze!

Booking.com was vaak duurder dan de prijs van hetzelfde hotel die ze daar gaven en er is echt veeeeeeeeeeeeeeel meer keuze dan booking.com aangeeft. ik wist wel dat er iets meer keuze was maar er zit een heel groot verschil in.
Plaats reactie