Jouw bijzondere reisverhaal uitgelicht in een mannenblad?

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
EmielJC

Jouw bijzondere reisverhaal uitgelicht in een mannenblad?

Bericht door EmielJC »

Reisfreaks!

Voor een stylish mannenblad zoek ik een vriendinnengroep of een vriendengroep (25-45 jaar) die een heel bijzondere reis heeft gemaakt. Denk aan - om maar wat geks te roepen - een barre sledehondentocht door Lapland, met een zeiljacht verschillende Europese steden aandoen, bij een sjeik logeren in Saudi-Arabië of een lifttocht van de Noordkaap naar Gibraltar. Dat soort zaken. Heb je zelf zo'n bijzondere reis gemaakt en lijkt het je leuk om hierover te vertellen? Of ken je iemand die dit mogelijk wil? Stuur me dan even een berichtje!
Jenny
Reisexpert

Re: Jouw bijzondere reisverhaal uitgelicht in een mannenblad

Bericht door Jenny »

Hoe groot moet de vriendengroep zijn? Welke leeftijd? Verdeling man/vrouw?

Ik heb zelf een aantal bijzondere reizen gemaakt (met de trein van China naar NL, vrijwilligerswerk op verschillende plekken, prachtige duikvakanties), maar ik reis bijvoorbeeld altijd met partner of een vriend.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
EmielJC

Bericht door EmielJC »

Dank voor je reactie! Mooie reizen, dunkt me, jammer dat het niet met een (vrienden)groep was.

Vanaf drie personen noem ik het een vriendengroep. Leeftijd pak 'm beet tussen 25-45 jaar. Het gaat dus om een vriendinnengroep (v) en vriendengroep (m, dus uitsluitend mannen). Als je iets weet uit je omgeving of via via, hoor ik het graag!
Sandervh
Reisexpert

Bericht door Sandervh »

Heb zelf tijdens mijn backpack trip van Hanoi naar HCMC gereisd op een brommer die ik daar gekocht had. Begon de tocht in mijn eentje, maar binnen de kortste keren reden we met een groep van 6 rond. Waarbij het met 3 van hun zo goed klikte dat ik daar nog steeds bijna wekelijks contact via fb messenger heb. En ze ook beschouw als echte vrienden.
Zie 2de link in mn onderschrift voor een filmpje ervan ;)
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Plaats reactie