Mexico, Guatemala, Belize: route?
Re: Mexico, Guatemala, Belize: route?
Ik vond aankomen en even relaxen in Tulum wel een aanrader. Vanuit Cancun in de nacht doorgereden naar Tulum en de volgende ochtend wakker worden aan hutje in het strand. Hier zijn we twee dagen verbleven om even bij te komen en de boel te verkennen. Bijna alles kan je op de fiets bereiken en het jet-lag bijslapen afwisselen met dingen bekijken.
Wij zijn geeindigd in Playa del Carmen.
Deze route hebben wij afgelegd:
Wij zijn geeindigd in Playa del Carmen.
Deze route hebben wij afgelegd:
Dank voor jullie reacties! Ik hoop echter nog antwoord te krijgen op de vragen die ik gesteld heb.. over Cancun/PDC/Tulum heb ik namelijk geen vragen; dit zal Playa del Carmen worden.
Hopelijk kan iemand mij verder helpen
Hopelijk kan iemand mij verder helpen

-
Het is inmiddels een aantal jaar geleden, maar hoe is de reis geweest? Ik ben nu aan het plannen voor oktober/november en zit met veel dezelfde vragen. Hoe was het schema? Hoe was de reisperiode? En heb je nog belangrijke tips?TRB schreef: Dank voor jullie reacties! Ik hoop echter nog antwoord te krijgen op de vragen die ik gesteld heb.. over Cancun/PDC/Tulum heb ik namelijk geen vragen; dit zal Playa del Carmen worden.
Hopelijk kan iemand mij verder helpen![]()
-
Misschien dat ik je ook kan helpen. Afgelopen zomer heb ik een reis gemaakt van Guatemala City naar Cancun met de volgende plaatsen:Goattravel schreef: ↑21 mei 2019 14:37Het is inmiddels een aantal jaar geleden, maar hoe is de reis geweest? Ik ben nu aan het plannen voor oktober/november en zit met veel dezelfde vragen. Hoe was het schema? Hoe was de reisperiode? En heb je nog belangrijke tips?TRB schreef: Dank voor jullie reacties! Ik hoop echter nog antwoord te krijgen op de vragen die ik gesteld heb.. over Cancun/PDC/Tulum heb ik namelijk geen vragen; dit zal Playa del Carmen worden.
Hopelijk kan iemand mij verder helpen![]()
Antigua
San Pedro de Atitlan (Lake Atitlan)
Lanquin/Semuc Champey
Flores/Tikal
Caye Caulker
Lake Bacalar
Tulum
Chicen Itza
Merida
Playa del Carmen
Isla Holbox
Cancun
Was een erg mooie reis en wel te doen maar persoonlijk zou ik Playa del Carmen lekker schrappen. In principe Cancun ook maar daar zaten we alleen maar zodat we dicht bij het vliegveld waren. Playa del Carmen en Cancun zijn vergelijkbaar met westerse badplaatsen vond ik en daarom dus ook niet de moeite waard.
Vervoer is allemaal heel makkelijk te regelen in deze plaatsen. In Mexico heb je de ADO bussen en de collectivo's. In Guatemala gebeurt het meeste met minivans die je overal (in hotels/hostels en reisbureaus) wel kunt boeken. Persoonlijk vond ik Guatemala het mooiste deel van de reis.