Vliegticket Australië
Re: Reis naar Australië & Nieuw-Zeeland: Wat voor tickets ko
Hoi! We (ik en mijn zus) hebben een paar weken geleden een ticket gekocht via TunaFish, dank daarvoor aan degene die op deze reisorganisatie gewezen hadden! TunaFish heeft ons goed geholpen met het kiezen van de vliegtickets voor een prima prijs.
@Janneke: we vliegen, heel toevallig ook, 6 november om 12.45 met Cathay Pacific Airways naar Auckland! Ik neem aan dat we dan bij elkaar in het vliegtuig zitten.
We vliegen overigens 25 december van Christchurch naar Sydney en dan hebben we vanuit daar nog 10 maanden om terug te vliegen naar Amsterdam vanuit verschillende vertrekpunten in Australië en Azië.
@Janneke: we vliegen, heel toevallig ook, 6 november om 12.45 met Cathay Pacific Airways naar Auckland! Ik neem aan dat we dan bij elkaar in het vliegtuig zitten.
We vliegen overigens 25 december van Christchurch naar Sydney en dan hebben we vanuit daar nog 10 maanden om terug te vliegen naar Amsterdam vanuit verschillende vertrekpunten in Australië en Azië.
jaarticket/ retourvlucht nog niet boekbaar ervaringen??
Hoi allemaal.
Wij willen graag November 2015* 9 maanden* naar Australië en vervolgens via Indonesië *3 maanden* weer terug. Nou hebben wij al menig reisbureau gesproken en die kunnen nog niet veel zeggen omdat de terugreis nog niet boekbaar is.
Wij vroegen ons af hoe anderen dit hebben ervaren, wanneer je iets wilt boeken maar je de terugreis nog niet kunt boeken en dus geen zeker tarief hebt.
Nu is e.e.a. uitgezocht door ze en wij gaan naar het reisbureau waar ze het inboeken met een fictieve terugreis en zodra het boekbaar is krijgen we het definitief met einddatum naar wens. Tarief schijnt dan zelfde/gelijkwaardig te blijven.
Zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt? En hoe is het verlopen?
Alvast dank voor reacties!
Groetjes
Wij willen graag November 2015* 9 maanden* naar Australië en vervolgens via Indonesië *3 maanden* weer terug. Nou hebben wij al menig reisbureau gesproken en die kunnen nog niet veel zeggen omdat de terugreis nog niet boekbaar is.
Wij vroegen ons af hoe anderen dit hebben ervaren, wanneer je iets wilt boeken maar je de terugreis nog niet kunt boeken en dus geen zeker tarief hebt.
Nu is e.e.a. uitgezocht door ze en wij gaan naar het reisbureau waar ze het inboeken met een fictieve terugreis en zodra het boekbaar is krijgen we het definitief met einddatum naar wens. Tarief schijnt dan zelfde/gelijkwaardig te blijven.
Zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt? En hoe is het verlopen?
Alvast dank voor reacties!
Groetjes
Re: jaarticket/ retourvlucht nog niet boekbaar ervaringen??
9 maanden, dan hebben jullie een whv neem ik aan?
Ik heb in okt me ticket geboekt enkele reis en neem een afschrift van me rekening mee. Heb hier en daar al gelezen dat dit genoeg is en hun ook begrijpen dat je zover vooruit nog geen ticket kan boeken.
Meer info hebben andere forum leden wel
.
Ik heb in okt me ticket geboekt enkele reis en neem een afschrift van me rekening mee. Heb hier en daar al gelezen dat dit genoeg is en hun ook begrijpen dat je zover vooruit nog geen ticket kan boeken.
Meer info hebben andere forum leden wel

Ow en als je eruit bent. Dan zouden jullie is kunnen kijken of het goedkoper kan als je het zelf boekt via een site, met flexibele reis datum. Dit kan nogal veel geld besparen.
Hoi tomm
Bedankt voor je reactie. Ja we gaan een whv aanvragen maar schijnt dat ze het liefst een retour willen zien voor acceptatie van visum. Heb jij dit toevallig ook meegestuurd? Heb idd online gekeken maar schijnt nogal lastig te zijn aangezien onze route nov Perth aug van cairns naar singapore stop over en dan Indonesië(vluchten daar*) en dan terug naar ams.
Tips zijn welkom
Waar ga jij allemaal heen?
Groetjes
Bedankt voor je reactie. Ja we gaan een whv aanvragen maar schijnt dat ze het liefst een retour willen zien voor acceptatie van visum. Heb jij dit toevallig ook meegestuurd? Heb idd online gekeken maar schijnt nogal lastig te zijn aangezien onze route nov Perth aug van cairns naar singapore stop over en dan Indonesië(vluchten daar*) en dan terug naar ams.
Tips zijn welkom

Waar ga jij allemaal heen?
Groetjes
- Kims
- Reisexpert
Hi,MiesEnMel schreef:Ja we gaan een whv aanvragen maar schijnt dat ze het liefst een retour willen zien voor acceptatie van visum. Heb jij dit toevallig ook meegestuurd?
Dat is niet waar hoor. Je kunt makkelijk met een enkeltje binnenkomen als je maar kunt aantonen dat je voldoende financien hebt om je terugreis te betalen. Dus dat is ook een optie en enkeltjes op die route zijn soms iets duurder dan een retour maar het hoeft niet veel te schelen! Ik boek regelmatig enkeltjes wat niet duurder is.
Succes ermee!
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
- Kims
- Reisexpert
Dat hoeft niet hoor. Toeristenvisa zijn aan te vragen voor 3, 6 of 12 maandenTomm schreef:9 maanden, dan hebben jullie een whv neem ik aan?

Travel is the only thing you buy that makes you richer!
Ik had een jaarticket en heb toen indd de terugdatum op een half jaar gezet. Toen die datum in zicht kwam, mocht ik hem kosteloos wijzigen en ben ik zo een jaar gebleven. Maar je kunt indd gewoon op een enkeltje binnenkomen.
Waar ik allemaal heen ga! Hmm overal en nergens haha. Nee nog geen idee, ik begin in sydney en dan zie ik wel, wat het me brengt
.

Tomm leuk joh! Wij beginnen in November in perth en dan richting adelaide-sydney - cairns. Misschien komen we elkaar nog tegen.Heb jij je visum al geregeld? Ga je ook een jaar?
Rebec,
Was het bij jou ook invullen van visum op immigratie website en niks opsturen als bijlage? Betalen en visum binnen.
Leuk zeg dit! Al die ervaringen.
Groetjes
Rebec,
Was het bij jou ook invullen van visum op immigratie website en niks opsturen als bijlage? Betalen en visum binnen.

Leuk zeg dit! Al die ervaringen.

Groetjes
Ik zeg meeten in sydney met nieuwjaar
. Foto's gezien van een vriendin die er is geweest met nieuwjaar, en! daar wil je wel bij zijn
.
En ik had me visum 4 dagen na aanvraag binnen. En vlieg op 22 okt, nog even de tijd om veel te werken en flink te sparen.

En ik had me visum 4 dagen na aanvraag binnen. En vlieg op 22 okt, nog even de tijd om veel te werken en flink te sparen.
Jep invullen, geen bijlagen en binnen 24 uur had ik mijn visum binnen (lees twee keer, want de eerste keer ging mijn avontuur niet door, waardoor ik het anderhalf jaar moest uitstellen)
Ik lees die dingen altijd 10 x Door ofzo hihi
. Ben benieuwd hoor of wij ook mogen. We houden jullie op de hoogte. Nu eerst maar veel sparen!! Pfieuwwwww.

Ik lees hier Oud & Nieuw in Sydney.. dat is ook mijn plan!
Staat toch op de bucketlist 

inhaken is meemaken