Controleert EvaAir op het verlaten van land binnen visaduur?
-
Controleert EvaAir op het verlaten van land binnen visaduur?
Hallo,
ik heb een retourtje Bangkok van 3 augustus tm 23 september. Ik krijg dan een visa on arrival van 30 dagen. Officieel moet je aantonen dat je binnen dertig dagen het land verlaat. De ene site zegt dat dit alleen kan d.m.v een vliegticket en de andere site zegt dat een reservering in een hostel ook voldoet. Nu weet ik dat er vaak helemaal niet gecontroleerd word op het aantonen dat je binnen de 30 dagen het land verlaat. Als het gebeurt, is het vaak door de vliegtuigmaatschappij zelf al in het land van vertrek. Nu vlieg ik met Eva air. Hebben mensen hier ervaring mee met Eva air?
Hoop op jullie reacties!!!
Groetjes Hester
ik heb een retourtje Bangkok van 3 augustus tm 23 september. Ik krijg dan een visa on arrival van 30 dagen. Officieel moet je aantonen dat je binnen dertig dagen het land verlaat. De ene site zegt dat dit alleen kan d.m.v een vliegticket en de andere site zegt dat een reservering in een hostel ook voldoet. Nu weet ik dat er vaak helemaal niet gecontroleerd word op het aantonen dat je binnen de 30 dagen het land verlaat. Als het gebeurt, is het vaak door de vliegtuigmaatschappij zelf al in het land van vertrek. Nu vlieg ik met Eva air. Hebben mensen hier ervaring mee met Eva air?
Hoop op jullie reacties!!!
Groetjes Hester
Re: controleerd Evaair op het verlaten van land binnen visad
Ik heb geen ervaring met Eva Air, maar wel met andere maatschappijen: die vroegen vrijwel allemaal naar een uitreisticket binnen 30 dagen.
Koop dus gewoon een enkeletje het land uit, naar Laos of Maleisië ofzo. Hoeft echt niet duur te zijn.
Koop dus gewoon een enkeletje het land uit, naar Laos of Maleisië ofzo. Hoeft echt niet duur te zijn.
Volg mijn omzwervingen op http://reizigster.blogspot.com
- stevenl
- Reisexpert
- Contacteer:
Je krijgt geen visa on arrival maar een visumvrije entree. En daarvoor is officieel een vliegticket naar buiten Thailand vereist. Eva Air heeft ook altijd ene getekende vrijwaring geaccepteerd, maar: op het moment is de uitvoering van de visumregels in Thailand aan wijzigingen onderhevig, en ze zijn veel strenger. Dus het zou best kunnen dat je bij binnenkomst wel wordt gecontroleerd en het zou best kunnen dat Eva die vrijwaring niet meer accepteert.
Officieel gaan deze wijzigingen per 12 Augustus in, dus ik verwacht dat je geen problemen zult hebben, maar kan dat momenteel niet garanderen.
Officieel gaan deze wijzigingen per 12 Augustus in, dus ik verwacht dat je geen problemen zult hebben, maar kan dat momenteel niet garanderen.
-
Bedankt! Ik ga een ticket thailand uit kopen. Nog tips voor goedkope tickets? Goedkoopste wat ik vind is krabi-kl voor 55eu. Vind t alsnog zonde geld omdat ik het ticket niet ga gebruiken..
28 augustus Bangkok > Kuala Lumpur voor 29,19 euro.
En dat was de eerste zoekopdracht die ik invoerde bij AirAsia, dus er zal nog wel meer zijn.
En dat was de eerste zoekopdracht die ik invoerde bij AirAsia, dus er zal nog wel meer zijn.
Volg mijn omzwervingen op http://reizigster.blogspot.com
-
- Reisexpert
Kijk bij AirAsia ook even naar bestemmingen in China. Daar zitten ook wel eens goedkope tickets tussen.
Maarreee.... ga je eigenlijk wel naar een ander land tussen 3 augustus en 23 september?
Want als je al die tijd in Thailand wilt blijven, moet je op de ambassade even een visum voor 60 dagen gaan scoren...
Neem aan dat je dat wel weet. Toch...?
Maarreee.... ga je eigenlijk wel naar een ander land tussen 3 augustus en 23 september?
Want als je al die tijd in Thailand wilt blijven, moet je op de ambassade even een visum voor 60 dagen gaan scoren...
Neem aan dat je dat wel weet. Toch...?
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
-
Heb ondertusse een goedkoop ticket van 35eu:)
haha ja ik ga na een week al naar Laos!:) ben ervan op de hoogte hoor haha, toch bedankt!
haha ja ik ga na een week al naar Laos!:) ben ervan op de hoogte hoor haha, toch bedankt!