Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
ga hem passen in een winkel. Plaatje kan nog zo mooi zijn inclusief tekst, maar pas als je hem om hebt kun je echt vertellen of hij goed zit op je eigen rug.
Zie bij de beschrijving en foto trouwens nergens terug dat deze aan de voorkant opengeritst kan worden. Backpacks die alleen van de bovenkant te openen zijn naar mijn inziens verouderd. Stuk fijner als je vanaf meerdere kanten bij je spullen kan. Hoef je niet heel je tas overhoop te halen als je iets onderop nodig hebt.
Sluit me aan bij Sander. Passen is een must en persoonlijk vind ik een voorlader stuuuuuuuukken fijner!
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream... http://siem.aroundtheglobe.nl
Ik heb een soortgelijke. Mijn budget lag ook vrij laag en dan blijf je al heel gauw steken op wat verouderde backpacks. Als je je backpack slim inpakt kan je ook overal met gemak bij. Als je van plan bent om volledige trails te lopen mét je volledige backpack zou ik wel geld stoppen in goede pasvorm/voorlader. In alle andere gevallen: hou het gewoon lekker goedkoop.