Hoi Allemaal,
ik ga in oktober voor een kleine 3 weken naar Bali en ik zou graag naar de Gili islands willen om daar te duiken. Is het het waard om de reistijd voor te gebruiken? En wat is de beste manier dan om daar te komen?
Ik wil graag wat rondreizen op Bali zelf dus weet ook nog niet precies hoe mijn route/indeling er uit gaat zien, tips zijn meer dan welkom!
Cheers Jac
Bali 18 dagen - beste vervoer Gili islands?
-
Re: Bali 18 dagen - beste vervoer Gili islands?
Persoonlijk duik ik liever op Bali dan op de Gili's, maar zat mensen die daar anders over denken. De kans op schildpadden en haaien is op de Gili's in ieder geval groter dan op Bali.
Persoonlijk vind ik de boot het makkelijkste om naar de Gili's te gaan. Je kan vertrekken vanuit Amed, Padangbai en Sanur. De meeste boten vertrekken vanuit Padangbai.
Je wordt opgehaald vanaf je hotel op Bali (waar dan ook) en afgezet bij de haven. Dit zit bij de prijs in.
Voor meer tips verwijs ik naar m'n website.
Persoonlijk vind ik de boot het makkelijkste om naar de Gili's te gaan. Je kan vertrekken vanuit Amed, Padangbai en Sanur. De meeste boten vertrekken vanuit Padangbai.
Je wordt opgehaald vanaf je hotel op Bali (waar dan ook) en afgezet bij de haven. Dit zit bij de prijs in.
Voor meer tips verwijs ik naar m'n website.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie