Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Jenny
Reisexpert

Re: Café Verweggistan

Bericht door Jenny »

Gefeliciteerd!!!

Ben nu stiekem wel nieuwsgierig naar z'n naam :)

Sterkte met je herstel en geniet lekker van elkaar.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Bird
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Bird »

Gefeliciteerd!
Volg mijn omzwervingen op http://reizigster.blogspot.com
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Superleuk reismeis! Gefeliciteerd en geniet van elkaar!
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Van harte gefeliciteerd!!!
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Gefeliciteerd Reismeis Ik smelt van je "We zijn flieft!!". Heel veel geluk met zijn drietjes!
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Van harte gefeliciteerd Reismeis! Heel veel succes en plezier samen.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

Gefeliciteerd met jullie zoon reismeis. :)
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Van harte gefeliciteerd!
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

Een dikke proficiat reismeis. Wel een korye naam he. Haha. Nieuwsgierig. Net aangekomen op lombok en in mataram meer dan een uur op straat op zoek geweest naar eten. Ramadan. Argghhhh. Uiteindelijk heeft een expat ons meehenomen naar een restaurant achteraan in een elektrozaak verstopt.
Bird
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Bird »

Oh Zaratoestra, ik heb hier in Maleisië af en toe hetzelfde probleem :( zeker aan de oostkust waar ik nu ben. Gisteren heb ik ook een uur rondgelopen en uiteindelijk met chips en ijsthee van 7-Eleven geluncht :N
Volg mijn omzwervingen op http://reizigster.blogspot.com
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Dat is ook geen feest om met chips en ijsthee te lunchen :( Maar ja Ramadan he, dan weet je dat het lastig kan zijn maar leuk is anders.

Ik zit nu in het oerbos van Polen en ik kijk naar buiten en het is een grote dikke storm/onweer alles bij elkaar. Ik heb al 10 verschillende (!) weersites bekeken in Polen, die allemaal zo goed zijn volgens mijn Poolse vrienden maar die zitten er gruwelijk naast :) Op eentje na dan. Morgen zou het beter worden dus dan ga ik maar foto's maken. Vannacht op pad geweest met een gids en heb 2 bizons gevonden :) Daarnaast nog een wildzwijn en een haas. Foto's niet gelukt want het was heel donker en regenachtig. Aan einde van de middag ga ik nog naar strikte reservaat en hoop dat het dan iets droger is dan dat het nu is ;) Ik doe maar m'n zelfde kleding weer aan want ik zal toch weer onder de modder zitten :D
Kuess
Wereldreiziger

Bericht door Kuess »

Gefeliciteerd Reismeis :D
.:: Sapere Aude ::. - Horatius 20BC
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

RM, felicitatie al in de mail, hè...! Hoop dat jullie erg genieten!

Vandaag met de fiets geschept door een Chinees (toeriste) op een scooter!
Heb gelukkig niet veel, paar flinke blauwe plekken en wat schaafwonden, maar de fiets lag behoorlijk in de prak.
Die meid zat voor het eerst op zo'n ding, terwijl ze had gelogen en gezegd dat ze kon rijden (geen uitzondering) en vond het een goed idee om midden in de drukste winkelstraat te gaan oefenen (ook geen uitzondering).
Ze verloor de controle over, niet alleen het stuur, maar het gehele apparaat en rende naast haar scooter met het gas vol open recht op me af! Ik schrok me rot toen ze opeens op me af kwam! Flinke botsing en een schuivert over de weg.
Nu was dat allemaal niet zo erg, maar ze weigerde te betalen voor de reparatie van de fiets (die niet van mij was).
Wauw, zij en haar vriendin waren zo hard en kil en probeerden eerst de verhuurders en toen mij de schuld te geven van het ongeluk.
Alleen maar heel erg in de verdediging met ijskoude ogen en geen greintje empathie. Gelukkig hadden veel mensen het zien gebeuren en na een uur of vier praten en onderhandelen gaf ze eindelijk toe.
Ik bleef heel rustig en vriendelijk, ondanks haar super neerbuigende houding. Was ik errug trots op : ) (kleine overwinning op mezelf)
Uiteindelijk betaalde ze 1000 Baht (+- 25 Euro) en toen ik voorstelde om samen naar de reparatieshop te rijden zodat, als het minder zou zijn, ik haar het resterende bedrag terug zou kunnen geven, wuifde ze met haar hand alsof ik een smerige vlieg was en zei ze dat ik op moest rotten.
Men heeft me later uitgelegd dat dit in de Chinese cultuur niet ongebruikelijk is, omdat mensen bij gezichtsverlies íets moeten doen om hun eer te redden, in dit geval dus vol minachting reageren, alsof ik de "bad guy" was...
Rare lui, die Chinezen...!
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

Kleine toevoeging aan dit pechverhaal...
Het is bijna niet te geloven, maar écht waar...
Door die poepchinees ben ik ook nog m'n voordelige vlucht misgelopen! |:(
Zou vanmiddag gaan boeken, de site stond al open, maar moest nog even snel naar de winkel, waarna deze hele vier-uur-durende toestand dus plaatsvond.
Toen ik terugkwam, waren de goedkope tickets BKK-AMS uitverkocht...!
Nu dan maar zojuist een iets duurder ticket BKK-Brussel gekocht.
Moet ik dus door toedoen van een koppige Chinese toeriste kweetniethoeveellanger (en duurder) in de trein. Amai!?

Maar goed, op 18 juli sta ik voor het eerst in 1,5 jaar dus weer op Nederlandse bodem! *O*
Bizaaaaaaaaaar idee!
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Spannend, trav! Heb je inmiddels woonruimte of kom je hier crashen?
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Plaats reactie