Tsja, ik heb eigenlijk geen idee. Laatste gokje op China.hildo schreef:Is niet goed. Ik zal aan het eind van de middag een hint foto met tips plaatsen. Maar het is niet in europa.
Is denk ik wel een lastige als je er niet geweest bent. Maar ben je hier geweest, dan ben je voor 95% ook op dit uitkijkpunt geweest.
Rara, waar is dit??? (Deel 2)
Re: Rara, waar is dit??? (Deel 2)
Ik had er als extra 'tipje' nog gevraagd om de naam van het meerErikB schreef:Erg lastig. De Westkust van Ierland?

Fuck! Ja, klopt. Dan zeg ik het Bajkalmeer.hildo schreef:Ik had er als extra 'tipje' nog gevraagd om de naam van het meerErikB schreef:Erg lastig. De Westkust van Ierland?Maar tot op de dag van vandaag heb de ik de westkust van ierland nog niet aan een meer zien liggen
- bolletjeom
- Reisexpert
vanwege het reisverleden van hildo denk ik ook dat het het bajkal meer in rusland is.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Precies wat ik ook dacht! Je bent te laat he bolletje...... 

Baikelmeer is goed. Het is het uitzicht op het meer vanaf het uitzichtpunt in Listvyanka.
Puntje voor Erik voor het Baikelmeer en nog een voor bolletje voor het land. Was ze je daar nog net te snel af
Als jullie mijn routes napluizen, dan zal ik eens een lastige plaatsen. >:)
Puntje voor Erik voor het Baikelmeer en nog een voor bolletje voor het land. Was ze je daar nog net te snel af

Onzin...als je weet waar het Bajkalmeer ligt, weet je toch ook dat dit Rusland is? Is er een complot dat ik niet 1e mag komen te staan ofzo (Kohraya probeert ook van alles op mijn punten zo laag mogelijk te houden)hildo schreef:Baikelmeer is goed. Het is het uitzicht op het meer vanaf het uitzichtpunt in Listvyanka.

Puntje voor het land en de plaats.
- Bijlagen
-
- PICT2.JPG (46.84 KiB) 475 keer bekeken
-
- PICT1.JPG (36.5 KiB) 475 keer bekeken
Bijgewerkte stand.
Puntje voor Erik en Rudi. En nog 2 voor mijzelf voor Leshan.
Bolletje 66
Erik 64
Kohraya 47
Tikva 33
Globeskater 17
Angrod 14
Hariejak 14
Laosfan 14
Martinezwijsen 12
Hildo 10
Evanerp 4
Jmksprangers 3
Kaz 2
Galerius 2
mister_missusbos 1
karinmartin 1
Tom83 1
Tessa 1
Puntje voor Erik en Rudi. En nog 2 voor mijzelf voor Leshan.
Bolletje 66
Erik 64
Kohraya 47
Tikva 33
Globeskater 17
Angrod 14
Hariejak 14
Laosfan 14
Martinezwijsen 12
Hildo 10
Evanerp 4
Jmksprangers 3
Kaz 2
Galerius 2
mister_missusbos 1
karinmartin 1
Tom83 1
Tessa 1
Ik denk dat ik met China een vrij grote slaagkans heb. Maar het blijft een gok natuurlijk, want dit lijkt ook een beetje op mijn woonkamer.
- bolletjeom
- Reisexpert
potver! ik wilde ook china zeggen vanwege het rood in de moskee.
mocht het fout zijn dan zeg ik nog even mongolie
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Heeft Mongolie Moslims????bolletjeom schreef:potver! ik wilde ook china zeggen vanwege het rood in de moskee.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
China is goed. Weten jullie de plaats ook. Het is een vrij bekende plek in deze plaats.
Nog een tipje. Op de eerste foto staat de koran op de muur geschreven, die loopt door de hele moskee heen. Ik zal straks nog even een andere hint foto opzoeken en plaatsen.
Nog een tipje. Op de eerste foto staat de koran op de muur geschreven, die loopt door de hele moskee heen. Ik zal straks nog even een andere hint foto opzoeken en plaatsen.
Ik wist niet dat jij ook allemaal bidkleedjes in je woonkamer had en de koran op je muur schreef.kohraya schreef:Ik denk dat ik met China een vrij grote slaagkans heb. Maar het blijft een gok natuurlijk, want dit lijkt ook een beetje op mijn woonkamer.

Niemand een idee???
Deze foto is op een plek in de buurt van deze stad genomen. Het zou nu een makkie moeten zijn
Deze foto is op een plek in de buurt van deze stad genomen. Het zou nu een makkie moeten zijn

- Bijlagen
-
- PICT3.JPG (27.94 KiB) 395 keer bekeken