Hallo Jenny!
Ik zie dat je al aardig wat antwoorden hebt weten te geven dus van mij ook de volgende vraag.
Ik ga met mijn vriendin backpacken, 4 dagen hong kong, door naar Chiang Mai, vanaf daar reizen naar bangkok en verder naar het zuiden. Dit een een tijdsbestek van 3 a 4 weken. Daarna reizen we door naar Indonesie om daar vervolgens ook 4 a 5 weken rond te reizen en dan vanaf Bali terug naar Amsterdam.
De volgende tickets hebben we al:
Amsterdam > Hong Kong
Hong Kong > Chiang Mai
Bali > Amsterdam
Omdat we niet precies weten hoelang we overal verblijven hebben we voor Thailand alvast een visum van 60 dagen gehaald.
Maar nu zitten we dus nog met die van Indonesie. Graag willen we hier in Nederland ook 1 van 60 dagen aanvragen zodat we speling hebben in onze reistijd, alleen begreep ik dus dat we hier ook een INreisticket voor nodig hebben en voldoet de reis van Bali naar Amsterdam niet.
De vraag is nu dus vanaf welke locatie en naar welke locatie we het beste een ticket kunnen halen. Welke is het goedkoopst (neem aan de kortste afstand) En zijn we verplicht om dat vliegtuig ook te nemen?
We willen niet graag aan een ticket vastzitten omdat we voor ons gevoel dan in onze rondreis worden beperkt.
Hoor graag je reactie!