Rondreis met kleine kinderen door midden- en zuid Amerika?
Rondreis met kleine kinderen door midden- en zuid Amerika?
Wie heeft er ervaring met het rondreizen met 2 kleine kinderen (4 en 5 jaar) door midden- en zuid Amerika? Is dit goed te doen? Welke landen zijn aan- af te raden?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Re: Rondreis met kleine kinderen door midden- en zuid Amerik
Ik heb zelf geen kinderen maar op basis van het bezoek aan de landen probeer ik je ook in dit topic verder te helpen 
Belize, Curaçao, Nicaragua lijkt mij te doen met kinderen (aangezien het gemakkelijk te bereizen is en je eventueel met eigen vervoer zou kunnen gaan)
Hoewel het officieel Noord-Amerika ligt zou je ook Mexico nog kunnen overwegen. Zuid Amerika weet ik niet of ik je dat zou aanraden... Maar alles kan natuurlijk

Belize, Curaçao, Nicaragua lijkt mij te doen met kinderen (aangezien het gemakkelijk te bereizen is en je eventueel met eigen vervoer zou kunnen gaan)
Hoewel het officieel Noord-Amerika ligt zou je ook Mexico nog kunnen overwegen. Zuid Amerika weet ik niet of ik je dat zou aanraden... Maar alles kan natuurlijk

Onze dochter is nog wat jonger dan jullie kinderen. We zijn met haar naar Curacao geweest en dat ging inderdaad prima zie eventueel: http://www.gezinopreis.nl Curacao met kinderen.
Maar ook in andere landen in midden en zuid amerika kan je reizen met kinderen hoor. Het hangt er allemaal vanaf hoe flexibel je bent. Bolivia is bijvoorbeeld behoorlijk primatief en kan hoogte een issue zijn maar zelfs daar kwam ik reizende ouders tegen. We willen zelf naar Colombia met onze dochter dat schijnt goed te doen zijn vooral voor een langere reis. Heb je echt alleen drie weken tijd dan zou ik aan midden-amerika denken. Honduras, Nicaragua, Mexico allemaal heel geschikt voor een korte vakantie.
Maar ook in andere landen in midden en zuid amerika kan je reizen met kinderen hoor. Het hangt er allemaal vanaf hoe flexibel je bent. Bolivia is bijvoorbeeld behoorlijk primatief en kan hoogte een issue zijn maar zelfs daar kwam ik reizende ouders tegen. We willen zelf naar Colombia met onze dochter dat schijnt goed te doen zijn vooral voor een langere reis. Heb je echt alleen drie weken tijd dan zou ik aan midden-amerika denken. Honduras, Nicaragua, Mexico allemaal heel geschikt voor een korte vakantie.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Bedankt voor jullie reacties. We hebben totaal drie maanden. We zitten ook aan Australië en Azië te denken, dus nog genoeg om uit te zoeken, maar wel ook goed om dit te lezen.
-
- Vakantieganger
- Contacteer:
Wat Zuid-Amerika betreft: ook daar kan je rondreizen met kinderen. Als je de hoogtepunten van het land wil zien (wat natuurlijk het meest toeristische is), valt dit heel goed mee! Het centrum van de grote steden (zoals Cusco, Arequipa, Lima) zijn beveiligd en kennen bovendien heel wat luxe. Je ziet zeker in het hoogseizoen regelmatig gezinnen rondlopen die met hun kleine kinderen op vakantie/rondreis zijn.
Peru heeft bovendien heel wat te bieden en bevat één van de zeven wereldwonderen Machu Picchu! Alles hangt natuurlijk af van wat voor een vakantie jullie zoeken, een strandvakantie? Een rondreis? Er is allesinds variatie genoeg in Peru! Veel plezier!
Peru heeft bovendien heel wat te bieden en bevat één van de zeven wereldwonderen Machu Picchu! Alles hangt natuurlijk af van wat voor een vakantie jullie zoeken, een strandvakantie? Een rondreis? Er is allesinds variatie genoeg in Peru! Veel plezier!
Valérie - Imperial Peru Travel Agency
Http://www.i-peru-travel-tours.com
Http://www.i-peru-travel-tours.com